در سهیمه سه ماهه امسال
به گزارش تابناک تبریز،غلامرضا شریفی، مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی در دیدار با استاندار به مناسبت روز مالیات با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل، گفت: از مجموع 32 هزار میلیارد تومان درآمدهای پیش‌بینی شده استان در سال جاری، 94 درصد مربوط به درآمدهای مالیاتی است که از سهمیه سه ماه نخست سال، تاکنون 83 درصد تحقق یافته است.
کد خبر: ۷۶۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱ 07 July 2019

به گزارش تابناک تبریز،غلامرضا شریفی، مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی در دیدار با  استاندار به مناسبت روز مالیات با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل، گفت: از مجموع 32 هزار میلیارد تومان درآمدهای پیش‌بینی شده استان در سال جاری، 94 درصد مربوط به درآمدهای مالیاتی است که از سهمیه سه ماه نخست سال، تاکنون 83 درصد تحقق یافته است.

محمدرضا پورمحمدی نیز در این دیدار  ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران حوزه مالیاتی استان و ابراز رضایت از عملکرد این حوزه، گفت: کمترین گلایه‌های صنعت‌گران و تولیدکنندگان از حوزه مالیاتی است و این نشان می‌دهد که روند امور در این حوزه به خوبی پیش می‌رود.

وی با اشاره به اینکه پرداخت مالیات آن‌چنان که باید در جامعه ما جا نیفتاده است، افزود: تأمین امنیت اجتماعی، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و بهبود فضای کسب‌وکار در گرو تحقق درآمدهای مالیاتی دولت است و این موضوع باید در جامعه نهادینه شود.

پورمحمدی افزود: از طرفی شهروندان نیز باید نتیجه پرداخت مالیات را در ارائه خدمات مناسب از سوی دستگاه‌های مسئول لمس کنند.

استاندار آذربایجان شرقی قانون مالیات بر ارزش افزوده را یکی از اصول مترقی مالیات در سطح دنیا دانست و گفت: هزینه بسیاری از کارهای عمرانی و توسعه‌ای در مناطق محروم و روستاها از این محل تأمین شده است؛ بنابراین اهمیت این قانون باید در جامعه تبیین شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار