استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی از افزایش سه برابری سرمایه‌گذاری خارجی در استان در مقایسه با سال‌های گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر، ۲۷۰ واحد تولیدی و صنعتی استان، در حال برنامه‌ریزی برای توسعه هستند.
کد خبر: ۷۶۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ 07 July 2019

 به گزارش تابناک تبریز، دکتر محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای اداری استان، تلاش برای توسعه اشتغال و تقویت تولید و صنعت را یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های دولت تدبیر و امید دانست و افزود: چهار موسسه تولیدی و صنعتی استان نیز در روزهای اخیر موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری شدند که قدردان تلاش‌های آنان هستم.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: در حال حاضر در شرایط بسیار ویژه‌ای قرار گرفته‌ایم و بر همین اساس باید بیش از گذشته برای پیشبرد اهداف اقتصادی خود تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: به‌رغم اینکه تحریم‌ها، مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده‌اند اما تلاش برای تبدیل تحریم به فرصت، افزایش یافته و حرکت جمهوری اسلامی ایران به سمت استقلال و خودکفایی کامل شتاب گرفته است.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: مردم ما مردم روزهای سخت و حساس هستند و این برهه حساس را نیز با سربلندی، پشت سر خواهند گذاشت.

وی اظهار داشت: خوشبختانه بعد از مسئولیت بنده در استانداری، درب هیچ یک از واحدهای تولیدی و صنعتی استان، بسته نشده و تلاش می‌کنیم که بعد از این هم این اتفاق نیفتد.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت آسیب‌های اجتماعی در استان نیز گفت: خوشبختانه وضعیت استان آذربایجان شرقی نسبت به اکثر استان‌های کشور، بهتر است ولی نباید به این میزان بسنده کرد و باید تا رفع کامل آسیب‌های اجتماعی در استان تلاش شود.

پورمحمدی، انتخابات مجلس شورای اسلامی را مهم‌ترین رویداد امسال اعلام کرد و افزود: انتخابات، از افتخارات و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و یکی از مهم‌ترین مصادیق دموکراسی و مردم‌سالاری دینی است.

پورمحمدی اظهار کرد: مجریان انتخابات باید بی طرفی خود را در انتخابات حفظ کرده و برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه تلاش کنند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به دستور وزیر کشور مبنی بر عدم تغییر ساعات کاری ادارات در راستای حفظ کیفیت ارائه خدمات به مردم و مراجعان، گفت: ساعت کاری ادارات استان که از اول تیر تغییر یافته بود، از روز دوشنبه 17 تیر به روال قبلی بازمی‌گردد.

قاسم‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی و دبیر شورای اداری استان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری جلسات، به معرفی مدیران جدید استانی در سازمان‌های مختلف پرداخت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار