فرمانده انتظامی شهرستان میانه از کشف بیش از ۳۸ تن گندم قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ 09 July 2019

رمضان الهوردیان اظهار داشت: با تلاش ماموران، مقدار ۳۸ تن و ۲۳۰ کیلوگرم گندم قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

وی افزود: ماموران انتظامی  شهرستان، پس از کسب اطلاع از بارگیری گندم بدون مجوز و قاچاق توسط دو دستگاه کامیون برای انتقال به مناطق مرزی، شناسایی و توقیف کامیون ها را در دستور کار قرار دادند.

الهوردیان گفت: یکی از کامیون ها هنگام بارگیری در یکی از انبارهای شهرستان شناسایی و در بازرسی از آن مقدار ۲۰ تن و ۲۳۰ کیلوگرم گندم قاچاق و بدون مجوز حمل، کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در یک عملیات دیگر نیز، ماموران در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان یک دستگاه کامیون را شناسایی، متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۱۸ تن گندم قاچاق و بدون مجوز کشف کردند.

الهوردیان با بیان اینکه ارزش ریالی گندم های کشف شده یک میلیارد ریال می باشد؛ اظهار داشت: در این رابطه دو دستگاه کامیون توقیف و چهار متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

 

کشف داروهای قاچاق در چاراویماق

فرمانده انتظامي شهرستان چاراویماق نیز ازکشف 20 بسته پودر پروتئین بدنسازی خارجی و بیش از 5 هزار عدد قرص غیر مجاز قاچاق خبر داد.

سیدلطیف حسینی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد این شهرستان حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا مشکوک و آن را  متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از اتوبوس مذکور 20 بسته پودر پروتئین بدنسازی خارجی قاچاق  و تعداد 5 هزار و 95 عدد قرص بدنسازی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد:کارشناسان ارزش ریالی داروهای قاچاق کشف شده را یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام که در این رابطه یک  نفر دستگیر و به مراجع قضائی تحویل شد.

فرمانده انتظامی چاراویماق ازشهروندان در خواست کرد درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا مراتب را با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار