شهردار تبریز، شهرداران مناطق ۱۰ گانه این کلان شهر را موظف کرد که از امروز برای برگزاری دیدارهای مردمی منظم هفتگی در مساجد برنامه‌ریزی کنند.
کد خبر: ۷۷۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ 12 August 2019

به گزارش تابناک تبریز، ایرج شهین‌باهر با ارسال ابلاغیه‌ای‌ به شهرداری‌های مناطق تبریز مبنی بر ضرورت برگزاری دیدارهای مردمی، اظهار کرد: طبق این ابلاغیه شهرداران مناطق موظف هستند که با اعلام و اطلاع رسانی قبلی محل و زمان دیدارهای مردمی خود، هر هفته دست‌کم به‌مدت دو ساعت در مساجد واقع در منطقه خود حضور یافته و چهره‌ به‌ چهره به مشکلات شهروندان رسیدگی کنند.

او هدف از برگزاری دیدارهای مردمی را تحقق محورهای بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه‌های مدیریت جهادی، معنویت و اخلاق و برقراری عدالت بین شهروندان و  دانست و افزود: شهرداران مناطق ملزم‌اند که از دفاتر کاری‌شان بیرون آمده و بیش‌تر در جمع شهروندان قرار بگیرند تا از نزدیک مشکلات و کاستی‌های آنان را مشاهده و رسیدگی کنند.
ایرج شهین‌باهر همچنین شهرداران مناطق تبریز را به پیگیری مشکلات مطرح‌ شده در دیدارهای مردمی موظف کرد و گفت: از امروز شهرداران مناطق باید برای برگزاری دیدارهای مردمی منظم هفتگی خارج از دفاتر کاری خود و به ویژه در مساجد برنامه‌ریزی کرده و عملکرد و نتیجه اقدامات صورت گرفته در این زمینه را به بنده گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار