مدیرعامل شرکت کلرپارس تبریز:
مدیرعامل شرکت کلرپارس تبریز، وابسته به شستا، با بیان اینکه به بیش از ۱۰ کشور جهان صادرات داریم، گفت: ۸۰ درصد کلر عراق از این شرکت تامین و سالانه یک هزار تن صادرات کلر به این کشور همسایه صادر می‌شود.
کد خبر: ۷۷۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ 12 August 2019

ابوالفضل باباپور مدیرعامل شرکت کلروپارس تبریز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روزخبرنگار که در مجموعه شرکت کلروپارس تبریز برگزار شد ابتدا با تبریک روز خبرنگار مجموعه از از عملکرد شرکت را ارائه کرد.

وی گفت  شرکت کلر پارس تنها تولید کننده آب اکسیژنه و پارافین کلره در کشور و یکی از بزرگترین تولید کنندگان کلر، سود سوزآور، هیدروژن و مشتقات آن‌ها بوده و با هدف ارتقاء سلامت و بهداشت آب کشور و خود کفایی در تولید کلر و مشتقات آن میبشد که تحت مجموعه شستا ست.

 

وی با تاکید بر اینکه محصولات تولیدی شرکت کلر پارس علاوه بر تامین بخش عمده‌ای از نیازهای کشور به بیش از 10 کشور جهان صادر می‌شود، گفت: محصولات این شرکت کاملا پاسخگوی نیاز کشور بوده و علاوه بر آن محصولاتمان به طور مستقیم به کشورهایی مانند مقدونیه، بلاروس، گرجستان، روسیه، سوریه و ترکیه و به کشورهایی مانند برزیل و مصر با واسطه صادر می‌شود.

مدیرعامل شرکت کلرپارس تبریز حجم صادرات این شرکت در سال گذشته را ۱.۷ میلیون دلار اعلام کرد و افزود: این میزان صادرات در چهار ماهه اول امسال ۵۵۰ هزار دلار بوده است که برنامه ریزی کرده ایم تا پایان سال این رقم به ۶ میلیون دلار برسد.

باباپور با بیان اینکه تولید کلر به عنوان گندزدا که در تصفیه آب کاربرد دارد اکنون ۵۰ تن در روز است، گفت: این میزان تولید در سال آینده به ۲ برابر افزایش می یابد که مجوز افزایش تولید و افزایش سرمایه آن را دریافت کرده ایم.

وی یادآوری کرد: به طور متوسط ۴۵ درصد نیاز بازار داخلی به کلر، سودسوزآور، آب اکسیژنه، پارافین کلره، پرکلرین، کلرور فریک، آب ژاول، هیدوژن و اسیدکلریدریک، توسط محصولات این شرکت تامین می شود و ۳۰ درصد تولیدات کلرپارس صادر می شود.

باباپور با اشاره به اهمیت استفاده از تکنولوژی نسل جدید برای تولید کلرو در شرکت خبر داد و گفت : استفاده از تکنولوژی و دستگاههای جدید، توجه به شاخص‌های ایمنی زیستی از جمله مزایای رقابتی این شرکت بوده و آزمایشگاه آن با دارا بودن دستگاه‌های مدرن، کامل‌ترین آزمایشگاه شمال غرب کشور بوده و به عنوان آزمایشگاه همکار اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی به صنایع کشور، خدمات آزمایشگاهی ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه کلر پارس به مرحله سود دهی رسیده است، گفت: میزان فروش ریالی این شرکت در چهار ماهه اول سال جاری از کل سال‌های ۹۶ و ۹۵ بیشتر بوده و مجوز سرمایه گذاری سود این شرکت در بورس گرفته شده است و تا پایان مهر ماه عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به طرح‌های توسعه این شرکت اظهار کرد: طی سال‌های اخیر، واحد تحقیق و توسعه نیز در کلر پارس را اندازی شده و انعقاد قرار داد طرح تولید محصول جدید آب ژاول با غلظت ۳۰۰ به مقدار هفت هزار تن با کشور عراق، ساخت تاور آب اکسیژنه و نصب سیستم تصفیه آروماتیک از جمله طرح‌های توسعه این شرکت هستند.

مدیرعامل شرکت کلرپارس تبریز همچنین خبر داد و گفت: ۸۰ درصد کلر نیاز عراق از این شرکت تامین و سالانه ده هزار تن صادرات کلر به این کشور همسایه صادر می‌شود.

 

برچسب ها: کلروپارس تبریز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار