در هفته نخست ماشین سازی به طور قطعی در بنیان دیزل ار استقلال میزبانی میکند و دیدار نفت مسجدسلیمان مقابل تراکتور و ه به احتمال فراوان به ورزشگاهی در شهر هم‌جوار انتقال می‌یابد
کد خبر: ۷۷۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ 13 August 2019

به گزارش تابناک تبریز، لیگ برتر بالاخره بعد از 98 روز تعطیلی، از 31 مرداد آغاز می‌شود. به دلیل استاندارد نبودن برخی از ورزشگاهها به احتمال فراوان میزبان برخی از دیدارهای هفته نخست لیگ نوزدهم را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

مسجدسلیمان اولین ورزشگاهی‌ است که احتمالا به هفته نخست لیگ نمی‌رسد. در هفته اول نفت مسجدسلیمان میزبان تراکتور است. مسجدسلیمانی‌ها تلاش زیادی برای بازسازی ورزشگاه‌شان نکردند و با توجه به سابقه درگیری در آن ورزشگاه و البته حضور احتمالی هواداران تراکتور، شنیده شده قطعا میزبانی هفته نخست از این شهر و ورزشگاه گرفته شده است. احتمالا ورزشگاه غدیر اهواز میزبان بازی هفته نخست نفت مسجدسلیمان مقابل تراکتور خواهد بود.

در حال حاضر فقط دو ورزشگاه به طور قطعی شرایط برگزاری مسابقه در هفته اول را دارند. ورزشگاه آزادی که هفته نخست میزبان دیدار پرسپولیس و پارس‌جنوبی است. همچنین ورزشگاه خانگی ماشین‌سازی یعنی بنیان‌دیزل که در هفته اول باید از استقلال میزبانی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار