عضو مجلس خبرگان رهبری مدیریت جهادی را تنها راه برون رفت از تحریم های اقتصادی عنوان و بیان کرد: تنها کسانی می توانند مدیریت جهادی کنند که دارای تعهد و روح انقلابی باشند و رهنمودهای امامین انقلاب را سرلوحه اعمال خود قرار دهند.
کد خبر: ۷۷۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ 25 August 2019

به گزارش تابناک تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری در همایش تبیین جایگاه ولایت فقیه در اسلام در سپاه عاشورا اظهار داشت: عده‌ای خیال می‌کنند با مذاکره با کسانی که عامل تحریم اقتصادی هستند می‌توانند راه برون رفت از وضع فعلی را پیدا کنند در حالی که دشمنان نشان داده‌اند به پیمان و معاهده خود هم پایبند نیستند.

وی بر تقویت جایگاه ولایت فقیه در جامعه تاکید و اظهارداشت: ولایت فقیه دژ محکمی در مقابل زیاده خواهی و زورگویی استکبار جهانی است به عمین علت دشمنان در صدد تضعیف ولایت فقیه هستند.

مجتهد شبستری اضافه کرد: تنها ولایت فقیه است که می‌تواند با صلابت وصف ناشدنی و با اتکا به اقتدار معنوی ناشی از ولات حضرات معصومین(ع)، مقتدرانه مقابل استکبار جهانی بایستد.

عضو خبرگان رهبری مدیریت جهادی را تنها راه برون رفت از تحریم‌های اقتصادی عنوان و بیان کرد: تنها کسانی می‌توانند مدیریت جهادی کنند که دارای تعهد و روح انقلابی باشند و رهنمودهای امامین انقلاب را سرلوحه اعمال خود قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :