مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز گفت: آمار پذیرش مسافر در ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۸ نسبت به دوره مشابه آن در سال گذشته با افزایش ۱۲۰ درصدی مواجه بوده است.
کد خبر: ۷۸۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱ 17 September 2019

به گزارش تابناک تبریز،سعید بشیریان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: سال گذشته مترو تبریز در بازه زمانی مذکور از ساعت ۷ تا ۱۷ فعالیت داشت که با افزایش چهار و نیم ساعته ساعات کاری، شاهد رشد بیش از ۲/۲ برابری مسافر هستیم.

وی ادامه داد: مجموعه شهرداری تبریز در هر موافقت برای افزایش یک ساعت فعالیت مترو، به طور متوسط ۳۰ درصد بیش از پیش متحمل هزینه‌های مالی شده و در کنار آن تمامی بخش‌های قطار شهری درگیر خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران می‌شود.

بشیریان اظهار داشت: آمار پذیرش مسافر مترو تبریز با توسعه فعالیت‌های آن همواره رو به رشد بوده که نشان از استقبال و رضایتمندی عمومی از خدمات‌رسانی آن دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :