مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس:
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس، تصویب افزایش محدوده این منطقه را تکمیل کننده اقدامات سازمان منطقه آزاد ارس برای توسعه و حضور در عرصه‌های جهانی عنوان کرد.
کد خبر: ۷۸۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹ 24 September 2019

به گزارش تابناک تبریز، محسن نریمان با اشاره به ابلاغ تصویب افزایش محدوده منطقه آزاد ارس توسط معاون اول رئیس جمهور، گفت: مجموعه اقدامات در سازمان منطقه آزاد ارس برای توسعه و حضور هر چه بیشتر در عرصه‌های جهانی با توسعه محدوده ارس تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات افزایش محدوده بیان کرد: بر اساس تصویب هیات دولت، محدوده منطقه آزاد ارس به مساحت ۷۱۸۴۸ هکتار افزایش یافت که این مقدار شامل محدوده «جلفا- هادیشهر- مرند» به مساحت ۴۰۱۹۴ هکتار، محدوده «سیه‌رود – ایری» به مساحت ۳۳۲ هکتار، محدوده نوردوز به مساحت ۵۶۷ هکتار، محدوده خداآفرین به مساحت ۵۶۸۰ هکتار و محدوده قلی‌بگلو به مساحت ۲۵۰۷۵ هکتار است.

نریمان خاطرنشان کرد: هیات وزیران در جلسه‌ای به پیشنهاد دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی و به استناد ماده واحده قانون ایجاد مناطق آزاد تجاری – صنعتی آبادان و خرمشهر، جلفا و بندر انزلی و ماده واحده قانون توسعه محدوده منطقه آزاد ارس، تصمیم به این افزاش محدوده گرفته است.

وی ضمن تقدیر از عوامل دخیل در این اقدام گفت: اقدامات لازم برای عملیاتی شدن این مصوبه به زودی از سوی سازمان منطقه آزاد ارس، آغاز می‌شود.

نریمان خاطرنشان کرد: با عملیاتی شدن افزایش محدوده‌های جدید منطقه آزاد ارس، شاهد افزایش و تنوع سرمایه گذاری در تمامی محدوده‌های منطقه آزاد ارس خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :