کد خبر: ۷۸۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶ 27 September 2019

 
 
 
تصویر بالا از دیدار رئیس جمهور و نخست وزیر انگلیس منتشر شده است که باعث انتقادات زیادی در شبکه های مجازی شده است . پس از آن ، حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس جمهور به انتقادها از خنده روحانب در دیدار با بوریس جانسون واکنش نشان داد.

حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس جمهور، در واکنش به انتقادها از خنده حسن روحانی در دیدار با بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در توییتی نوشت:

‏تصاویر رسانه‌ای شده از بخش علنی گفتگوی روحانی و جانسون مربوط به کنایه‌ای است که رئیس‌جمهور ایران همان ابتدا به او زد و گفت: «شما که با مشکل حکم دادگاه عالی مواجه هستید» ‏و جانسون با فرار از پاسخ، با خنده و شوخی گفت: ‏«خودم حلش می‌کنم».
خنده

وی هم‌چنین در توییت دیگری درباره سفر روحانی به نیویورک نوشت:

‏آن‌چه در ۲۴ و ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۹ / ۲ و ۳ مهرماه ۱۳۹۸ در نیویورک گذشت، بخشی از پرافتخارترین و هوشمندانه‌ترین فرازهای تاریخ دیپلماسی کشور در دفاع حکیمانه از عزت ملت ایران با رعایت همه مصالح عالیه بود. ‏این روز و شب را به خاطر بسپارید.

حال ویدیوی کامل این دیدار منتشر شده است که ماجرای این خنده چیز دیگری غیر از ادعای حسام ادین آشنا است ! باشگاه خبرنگاران جوان نوشت : برخلاف ادعای حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور درباره قهقه های حسن روحانی در مقابل بوریس جانسونْ به تازگی ویدئویی از این دیدار منتشر شده است که نشان می دهد ادعای مشاور رئیس جمهور درباره علت این خنده ها خلاف واقع بوده است.
در این فیلم که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت جانسون نخست وزیر انگلیس به روحانی می‌گوید امیدواریم دوباره بتوانیم شما را به گلاسکو(محل تحصیل روحانی) که با آن آشنا هستید دعوت کنیم و روحانی با ذوقی خاص قهقهه می‌زند.
بیشتربخوانید: ماجرای خنده روحانی در دیدار با بوریس جانسون چه بود؟
در ادامه می توانید ویدئویی از بخش علنی گفتگوی حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان و بوریس جانسون  در سازمان ملل متحد و علت قهقه او را مشاهده می کنید.

دانلود
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
قشنگ نیست خداییش!
Sama
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
اصلا حرفش خنده دارنبود.خودطرف انکلیسی حتی یک لبخندکوچیک هم نزد اونوقت این گاله روتا آخرباز کرده .!!!تاسف تاسف
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار