رشید مظاهری دروازه بان تراکتور امروز در مقابل تیم پارس رکورد کلین شیت یا همان بسته نگهداشتن دروازه در تاریخ فوتبال ایران را شکست.
کد خبر: ۷۸۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳ 04 October 2019

به گزارش تابناک تبریز، دروازه بان تیم تراکتور با بسته نگه داشتن دروازه اش تا دقیقه 57 رکورددار شد.
مظاهری بعد از پایان بازی پارس و تراکتورسازی تنها دروازه بانی لقب گرفت که در تاریخ لیگ برتر 872 دقیقه به صورت متوالی دروازه اش را بسته نگه داشته است و به نوعی رکورد حسینی دروازه بان استقلال را شکست.

مظاهری در ۳ بازی آخر تیم ذوب آهن در فصل گذشته دروازه اش را بسته نگه داشت و در ۵ بازی گذشته تراکتور و در بازی امروز برابر پارس جنوبی جم تا دقیقه ۵۷ گلی دریافت نکرد تا رکورد کلین شیت لیگ برتر را بشکند و از سید حسین حسینی دروازه بان استقلال سبقت بگیرد.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ع ن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
رشید مظاهری تاریخ ۹۸/۲/۱۰ بازی عقب افتاده ذوب اهن سایپا ازهفته ۱۸لیگ برتر دوگل خوردن .درسته ازهفته ۱۸بوده ولی درهفته های پایانی برگزارشد پس رکورد دار هنوز حسن حسینی هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
تو بازی با سایپا گل خورد پارسال، خخخ. بعدش هم دوبازی نمیکت نشین بود حاجی
فرهاد پارسائی فرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
عزیزان دل آخرین بازی رشید مظاهری در ذوب آهن در لیگ برتر دیدار معوقه از هفته هجدهم که در تاریخ 10 اردیبهشت 98 برگزار شده است که این تیم با نتیجه 2-0 مغلوب سایپا شده و پس از آن ذوب آهن در سه مسابقه با حضور صادقی و معراج اسماعیلی شرکت کرده که اتفاقا در مقابل فولاد یک گل هم دریافت کرده اند نه ذوب آهن در 3 مسابقه پایانی گلی نخورده در فصل قبل و همین طور آخرین بازی رشید مظاهری برای ذوب توی لیگ 2 گل خورده
و این موارد رو با یک سرچ ساده میتوان فهمید
لطفا در اطلاع رسانی دقت کنید و اول از صحت خبرتون مطمئن بشید
میتونبد 4 بازی آخر ذوب آهن در فصل قبل به تاریخ های 10 - 13 - 21 و 26 اردیبهشت رو سرچ کنید که به ترتیب در مقابل سایپا - پارس جنوبی جم - فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان بوده و ببینید دروازه بانش کی بوده و آخرین بازی رشید بازی با سایپا بوده
انتظار اصلاح خبر اشتباه از جانب شما به عنوان پایگاه خبری معتبر میرود
با تشکر
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
با این حال بر خلاف اخباری که در روزهای اخیر منتشر شده، مظاهری تا شکستن رکورد حسینی فاصله زیادی دارد. مظاهری آخرین بار، در دقیقه 20 بازی ذوب آهن و صنعت نفت گل خورد. صنعت نفت در آن بازی، دقیقه 20 به گل رسید. پس از آن مظاهری در بازی با سپیدرود، پرسپولیس و تراکتورسازی با پیراهن ذوب آهن کلین شیت کرد. این فصل هم او 5 بازی اول، توانسته دروازه‌اش را بسته نگه دارد. با جمع زدن 70 دقیقه باقی مانده از بازی صنعت نفت و 8 بازی بعدی، مظاهری تا امروز 790 دقیقه است گل نخورده و اگر بازی با پارس جنوبی هم دروازه‌اش را بسته نگه دارد، با 880 دقیقه گل نخورد از رکورد حسینی رد می‌شود. محاسبه‌ای که از لحاظ قانونی، درست نیست و رکورد رسمی برای مظاهری ثبت نخواهد شد.

بر اساس معیار محاسبه فیفا، چنین رکوردی باید به صورت پیوسته باشد. یعنی بازیکن، بدون غیب در هیچ مسابقه‌ای این رکورد را ثبت کند. اینکه رشید مظاهری بخشی از رکورد را با پیراهن ذوب آهن و بخشی را با پیراهن تراکتورسازی ثبت کرده مانعی ندارد، اما مشکل اینجاست او در این مسابقات، به صورت پیوسته بازی نکرده است. مظاهری بعد از بازی با صنعت نفت و سپیدرود، مقابل پیکان روی نیمکت نشست. سپس روبروی پرسپولیس و تراکتورسازی بازی کرد و مجددا، نیمکت نشین صادقی و اسماعیلی دو گلر دیگر ذوب آهن شد و سه بازی آخر فصل به میدان نرفت.

پیش از این هم زمانی که آرمناک پطروسیان با 704 دقیقه رکورددار بود، طالب‌لو رکوردش را با 823 دقیقه گل نخوردن شکست اما با توجه به ناپیوسته بودن بازی‌هایی که او به میدان رفت، رکورد رسمی برایش ثبت نشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار