تیم ملی والیبال ایران در پنجمین بازی خود در جام جهانی مغلوب برزیل شد.
کد خبر: ۷۸۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ 06 October 2019

در ادامه جام جهانی ۲۰۱۹ والیبال در ژاپن، تیم ملی ایران در شهر ناگانو به مصاف برزیل رفت و هر چند بازیکنان جوان ایران نمایش خوبی داشتند اما در نهایت تیم باتجربه برزیل به برتری ۳ بر یک رسید.

کولاکوویچ پس از اینکه در دو بازی نخست مقابل روسیه و مصر تیمش شکست خورد، از بازی با کانادا به ناچار دست به جوانگرایی زد که البته این کار جواب داد و مقابل کانادا و استرالیا صاحب دو پیروزی شد. در مصاف با برزیل نیز ایران بدون استفاده از چهره های شاخصی همچون سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی پور و فرهاد قائمی برابر برزیل قرار گرفت.

پوریا یلی، امیر حسین اسفندیار، علی شفیعی، پوریا فیاضی، مسعود غلامی و جواد کریمی شش بازیکن اصلی ایران در این دیدار بودند و محمدرضا حضرت‌پور(لیبرو) و محمدرضا موذن نیز به تناوب به زمین می‌آمدند.

ایران شروع بسیار خوبی داشت و با درخشش یلی و اسفندیار ۲۷ بر ۲۵ ست نخست را به سود خود پایان داد اما برزیل دو ست بعدی را ۲۵ بر ۲۱ و ۲۷ بر ۲۵ از آن خود کرد.

در اواسط ست چهارم ایران برتری را از آن خود کرد اما رفته رفته برزیل بازی را در دست گرفت و ۲۱-۱۹ پیش افتاد و در نهایت ست چهارم را هم ۲۵ بر ۲۲ به سود پایان داد و پیروزی این دیدار شد.

بازیکنان جوان ایران هر چند این دیدار را واگذار کردند اما با نهایت توان خود مبارزه کردند و سربلند از زمین مسابقه خارج شدند.

ایران در ششمین بازی خود فردا ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف آمریکا می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار