استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر ایجاد امکانات شهری متناسب با افزایش جمعیت در شهر جدید سهند، گفت: این شهر باید به سمت کیفی‌سازی توسعه شهری پیش برود.
کد خبر: ۷۸۷۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱ 09 October 2019

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی در آئین افتتاح سه مدرسه 12 کلاسه در شهر جدید سهند، این شهر را از دستاوردها و افتخارات کشور دانست و گفت: هم‌اکنون 140 هزار نفر در این شهر ساکن هستند و نرخ رشد جمعیت در این شهر 24 درصد است.

وی افزود: البته مشکلاتی هم در این شهر وجود دارد که ناشی از عدم ایجاد خدمات شهری متناسب با افزایش جمعیت بوده و امروز برای جبران این مشکلات تلاش می‌شود.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: در گذشته بنا به ضرورت، ساخت‌وسازهایی با سرعت در این شهر انجام شده و ایجاد خدمات شهری به آینده موکول شده است؛ اما در ساخت‌سازهای جدید باید به این موضوع توجه شده و به موازات ایجاد فضاهای مسکونی، فضاهای عمومی نیز ایجاد شود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین ساخت بزرگراه تبریز- سهند را مهم‌ترین خواسته ساکنان شهر جدید سهند عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم با همکاری و مساعدت شرکت شهرهای جدید کشور این پروژه را تا پایان سال آماده کنیم.

گفتنی است با حضور استاندار آذربایجان شرقی و معاون وزیر راه و شهرسازی، سه مدرسه 12 کلاسه و یک پروژه عمران شهری با اعتباری بالغ بر 123 میلیارد ريال در شهر جدید سهند افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار