قائم مقام شهردار تبریز:
قائم مقام شهردار تبریز گفت: رایزنی ها برای حفظ امتیاز لیگ برتری تیم والیبال شهرداری تبریز در این شهر بی نتیجه بوده است.
کد خبر: ۷۸۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 13 October 2019

رسول موسایی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: شهرداری تبریز از لحاظ قانونی اجازه تیم‌داری ندارد و بر این اساس مدتی قبل برای واگذاری امتیاز تیم های فوتبال و والیبال شهرداری تبریز فراخوان دادیم تا متقاضیان پیشنهادات خود را ارائه دهند که غیر از فوتبال، دیگر تیم های ما هیچ پیشنهادی دریافت نکردند.

او ادامه داد: اخیرا و در فاصله چند هفته تا آغاز لیگ برتر والیبال کشور، تنها یک پیشنهاد برای تیم والیبال شهرداری تبریز دریافت کردیم که آن هم از شهر ارومیه است و به صورت مکتوب به ما ارائه شده است.

قائم مقام شهردار تبریز با بیان اینکه پیشنهاد دیگری برای خرید امتیاز لیگ برتری تیم والیبال ارائه نشده است، عنوان کرد: برای حفظ امتیاز لیگ برتری تیم والیبال شهرداری تبریز رایزنی های زیادی انجام دادیم اما هیچ پیشنهادی از خود شهر تبریز دریافت نکردیم و اکنون فقط شرکت اسپوتا آذر درنای ارومیه نسبت به این فراخوان پیشنهاد داده است.

موسایی افزود: مجوز مذاکره شهرداری تبریز با شرکت مذکور جهت واگذاری امتیاز لیگ برتری تیم والیبال از سوی شورای شهر صادر شده و فدراسیون والیبال و سازمان ورزش و جوانان هم مخالفتی با این انتقال ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار