فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اجازه نمی‌دهیم اراده دشمن بر سرنوشت‌مان موثر باشد و تأثیر اراده دشمن ‌را حذف کرد‌یم.
کد خبر: ۷۸۸۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ 14 October 2019

فرمانده سپاه: به پیشرفت‌های خوبی در شکست دشمن دست یافته‌ایم/ هیچ اراده‌ای نمی‌تواتد مانع ما باشد

سردار سرلشکر پاسدار سلامی اظهار داشت: اجازه نمی‌دهیم اراده دشمن در سرنوشت‌مان موثر باشد و تاکنون این کار را انجام داده‌ایم و پیش می‌رویم.

وی با اشاره به اینکه ما خدا را بر جهان عالم و حاکم می‌دانیم نه آمریکا را گفت: اصل موضوع اتکا به خداوند و توکل و ایمان است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: هم اکنون در حال شکست دادن دشمن هستیم و پیش می‌رویم و اتفاقاتی که در روی زمین انجام شده به سادگی بوده و ادامه‌دار است.

سلامی درباره رمز پیشرفت‌ها در حوزه سازندگی افزود: رمز این پیشرفت‌ها این است که خداوند بر جهان حاکم بوده و آمریکا نیست و هر کسی به خدا اعتقاد دارد از فراز اراده دشمن عبور می‌کند.

افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه با حضور سرلشکر سلامی + فیلم

وی بیان کرد: هیچ اراده‌ای نمی‌تواتد مانع ما باشد و تکیه‌گاه ما خدا‌ست و از اراده رهبر انگیزه می‌گیریم و وقتی اراده و ایمان و توانایی علمی و فنی باشد هیچ موانعی برای پیشرفت کردن وجود ندارد.

سلامی تصریح کرد: ما تصمیم گرفتیم پیش رویم و هر چه مسیر گشوده شود متوجه می‌شویم که دشمن ناتوان از آن است که ما را متوقف کند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این مهندسانی که کلاه برسردارند تصمیم گرفته‌اند کشور را بسازند و کشور را از دایره تاثیر اراده دشمن خارج کنند و این بچه‌های ما تکیه‌گاهشان خداست و به ذهن‌های خلاق که خداوند خلق کرده تکیه می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار