کد خبر: ۷۸۹۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ 17 October 2019

عضو شورای مرکزی موتلفه گفت: اتاق فکر سپاه همه نقاط قوتی که استکبار جهانی به آنان می‌بالید و ملت‌های ضعیف را به سخره می‌گرفت را به چالش کشیده است، هیمنه نظامی و تسلیحاتی آنان را با سرنگونی پهپاد به سخره گرفت و تجهیزات و قدرت اطلاعاتی، لایه‌های امنیتی، امکانات فوق پیشرفته جاسوسی آنان را با به خفت و خواری کشیدن ریگی، سلطان تروریست‌های منطقه و زم، سلطان رسانه‌های معاند را با تیزهوشی و زیرکی و در زیر چکمه‌های قدرتمند، خود له کرد.

به گزارش تابناک تبریز به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه، احمدعلی مقدم، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به جنبه‌های مختلف دستگیری روح‌الله زم، سر شبکه کانال معاند آمدنیوز، گفت: ابتداً این دستآورد شگرف سربازان گمنام امام زمان(عج) را در دستگیری عنکبوتی که سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی، آمریکایی و فرانسه به دور او تار امنیت تنیده بودند و در چند لایه حفاظتی تحت مراقبت‌های امنیتی قرار داشت، در وهله اول محضر رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، مردم شریف ایران و جان برکفان ولایی نظام در سپاه پاسداران تهنیت عرض می‌کنم.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی افزود: اقدامی که ارزش آن کمتر از سرنگونی پهپاد آمریکایی، به زمین نشاندن هواپیمای ریگی، توقیف کشتی انگلیسی ایمپرو و... نبود و آنگونه بر غرور ملی ایرانیان افزوده که فرمایش امام خامنه‌ای مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید، قابل تحقق و دست یافتنی کرده است.

وی اضافه کرد: اتاق فکر سپاه همه نقاط قوتی که استکبار جهانی به آنان می‌بالید و ملت‌های ضعیف را به سخره می‌گرفت را به چالش کشیده است، هیمنه نظامی و تسلیحاتی آنان را با سرنگونی پهپاد به سخره گرفت و تجهیزات و قدرت اطلاعاتی، لایه‌های امنیتی، امکانات فوق پیشرفته جاسوسی آنان را با به خفت و خواری کشیدن ریگی، سلطان تروریست‌های منطقه و زم، سلطان رسانه‌های معاند را با تیزهوشی و زیرکی و در زیر چکمه‌های قدرتمند، خود له کرد.

مقدم تصریح کرد: با دستگیری این مزدور، شبکه امنیتی عربستان که حتی نتوانست سر یک فعال رسانه‌ای دسته چندمی خود(خاشقچی) را بدون آبروریزی زیر آب کند و صدای رسوایی آن عالم‌گیر شد، بداند این ضرب شست تنها یک دستگرمی بود و أن شاء الله در پروژه‌های بعدی خود دستگیری مسی پولی‌نژاد، مریم رجوی، خون‌آشام و بقیه اپوزیسیون خارج‌نشین را در دستور کار خود دارد، آسیاب به نوبت...

وی تأکید کرد: این اقدام تنها دستگیری یک شخص نبود، بلکه هجوم همه جانبه سپاه به سه لایه پشتیبان این فرد بود و آن‌ها فهمیدند از خشم الهی که از آستین سپاه بیرون می‌آید در امان نیستند، لایه اول، سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی، آمریکا و کشورهای غربی که علیه ملت ایران شیطنت می‌کنند، دوم اپوزیسون معاند خارج نشین و سوم شبکه داخلی نفوذ که برای براندازی با این شخص تبادل اطلاعاتی داشتند.

این فعال سیاسی دستگیری این شخص خبیث را ایجاد هراس در مخفی‌ترین لایه‌های کندوی شبکه‌ای معاندان داخل و خارج نشین ارزیابی کرد و گفت: آن‌ها ‌فهمیدند که نه ترامپ در آستانه استیضاح، نه عربستان خوار شده در مقابل یمن، نه امکانات فوق پیشرفته جاسوسی رژیم صهیونیستی، نه انگلیس درگیر برگزیت و نه هیچ قدرت پوشالی دیگری نمی‌تواند پشتیبان خوبی برای آنان باشد و عاقبتی جز خفت و خواری ندارند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: قاطعانه از سپاه می‌خواهیم تا دستگیری تمام عناصر و شبکه داخلی مرتبط با این شخص که در یک هماهنگی اطلاعاتی، خوراک رسانه‌ای برای این فرد تأمین می‌کردند، از پای ننشیند و تا رساندن آنان به سزای عملشان، فضا را برای بقیه این براندازان خرد و زبون داخلی ناامن کند تا بدانند عاقبتشان جز خفت و خواری نیست و این تنها اول راه است و دستگیری زم‌ها دیگر هنوز در راه است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان عنوان کرد: دشمنان با این اقدام بیش از پیش به اشراف اطلاعاتی، سرعت عمل و درست به هنگام اقدام کردن سربازان گمنام امام زمان(عج) ایمان آوردند و بدانند هر جای این کره خاکی که باشند در تیررس ما قرار دارند و به اذن الهی حتی خطور فکر شیطنت علیه ملت ایران آنان را پشیمان می‌کند.

وی در پایان گفت: مجدداً ضمن تقدیر ویژه از این اقدام متهوارنه نیروهای اطلاعاتی سپاه از درگاه باری تعالی برای آنان آرزوی توفیقات الهی دارم که همزمان با اربعین حسینی نشان دادند فرزندان عاشورا یزیدیان زمان را در هر سوراخی که باشند، بیرون کشیده، محاکمه می‌کنند و به پای دار مجازات می‌کشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار