صالحی در دیدار با امام جمعه تبریز:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر یک روزه خود به تبریز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز گفت: فعالیت ها، سیاستگذاری ها و برنامه ریزی های امور قرآنی به همگرایی بیشتری نیاز دارد.
کد خبر: ۷۹۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ 21 October 2019

به گزارش تابناک تبریز،سیدعباس صالحی در این دیدار افزود: جریان سازی و مدل ارتباطات اجتماعی امام جمعه تبریز الگویی مناسب در کشور است که می تواند مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته وقف با پاسداشت ظهور پدیده جدید خیرین کتابخانه ساز افزود: در طول تاریخ تمدن اسلامی وقف همواره پشتیبان حوزه فرهنگ اثرگذار بوده است.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز هم با قدردانی از فعالیت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان گفت: باید در فعالیت ها و سیاستگذاری ها در امور قرآنی هماهنگی بیشتری وجود داشته باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای تمدن‌سازی اظهار داشت: کتاب و کتابخوانی، کانون اصلی تمدن‌سازی به شمار می‌آید.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز در این دیدار از برگزاری هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز قدردانی کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه‌های این چنینی در شهرهای بزرگ، حایز اهمیت است و تا حد امکان باید افزایش یابد.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم با اشاره به پیشرفت‌های حوزه تکنولوژی و گرایش مردم به سمت فضای مجازی و استفاده از کتاب‌های دیجیتال افزود: هیچ چیز جای کتاب را نمی‌دهد و بر همین اساس همه مسئولان و مردم باید در راستای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی تلاش کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار