معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از آغاز هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس) از ساعت 16 امروز (دوشنبه) در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا روز جمعه 17 آبان از ساعت 15 تا 21 برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.
کد خبر: ۷۹۴۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴ 04 November 2019

 علی جهانگیری با اعلام این خبر، افزود: بیش از 3200 طرح، ایده و محصول فناورانه و دانش‌بنیان برای شرکت در این نمایشگاه ثبت‌نام شده است و 30 رویداد جانبی در حوزه‌های علمی و فناوری نیز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام طرح‌های فناورانه برای شرکت در این دوره از نمایشگاه نسبت به دوره گذشته تقریبا دو برابر شده است، افزود: از مجموع طرح‌های ثبت‌نام شده، 456 طرح مربوط به خارج از استان آذربایجان شرقی است.

جهانگیری با اشاره به اینکه رینوتکس هفتم در 18 زون تخصصی برگزار می‌شود، افزود: بیشترین طرح‌ها در زون الکترونیک با 547 طرح، زون آب با 174 طرح و زون ارتباطات با 172 طرح ثبت‌نام شده است.

رئیس ستاد اجرایی هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس) اظهار داشت: در مدت برپایی این نمایشگاه، حدود 30 رویداد فناورانه شامل نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی‌های علمی و رویدادهای استارتاپی برگزار می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی همچنین از رونمایی 12 طرح یا محصول فناورانه و دانش‌بنیان در طول برگزاری این نمایشگاه خبر داد و گفت: یکی از مهم‌ترین این طرح‌ها، اطلس نقشه‌های پتانسیل مواد معدنی آذربایجان شرقی است که به همت سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی تدوین شده است و تمام لایه‌های اکتشافی و اطلاعاتی پهنه‌های معدنی استان در آن تلفیق و مدل‌سازی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار