وزیر صنعت، معدن و تجارت:
وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه ستاد مدیریت بحران ضمن ابراز همدردی با زلزله‌زدگان شهرستان میانه، دستور داد همه امکانات این وزارتخانه برای کمک به حادثه‌دیدگان بسیج شود.
کد خبر: ۷۹۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ 08 November 2019

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه ستاد مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی، با تأکید بر اینکه صنایع همواره به مسئولیت اجتماعی خود پای‌بند هستند، گفت: تمامی بخش‌های زیرمجموعه این وزارتخانه مثل همیشه برای عمل به مسئولیت اجتماعی‌شان در زمین‌لرزه میانه خود آماده هستند و به روند امدادرسانی کمک خواهند کرد.

وی افزود: آمار دقیقی از خسارات در مناطق زلزله‌زده نداریم و در حال حاضر امدادرسانی و نجات هموطنان عزیزمان در اولویت است و کار پاکسازی مناطق زلزله‌زده باید انجام بشود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه رئیس جمهور، معاون اول و وزیر کشور از بدو حادثه پیگیر امور بودند، تصریح کرد: معاون اول و وزیر کشور دستورهای لازم را داده‌اند و بنده نیز به عنوان جانشین ستاد اقتصاد مقاومتی در آذربایجان شرقی پیگیر امور خواهم بود.

وی با تاکید بر اینکه آرامش در مناطق زلزله‌زده باید حفظ شود، اضافه کرد: همه امکانات باید بسیج شود و آرامش باید حفظ شود تا امدادگران کار خود را انجام دهند.

رحمانی با بیان اینکه برنامه‌های سفر امروز خود را برای پیگیری امور در مناطق زلزله‌زده لغو کرده‌ام، گفت: امروز قرار بود در میز سوم نهضت ساخت داخل در حوزه خودرو و مس، کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی و اختتامیه رینوتکس ۲۰۱۹ شرکت کنم که متاسفانه این حادثه اتفاق افتاد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت که امروز برای شرکت در آئین اختتامیه هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی و چند جلسه دیگر به تبریز سفر کرده بود، به دنبال وقوع زمین‌لرزه در شهرستان میانه که به جان باختن تعدادی از هموطنان منجر شد، برنامه‌های خود را لغو و به این شهرستان سفر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار