امام جمعه میانه گفت: در روزهای آینده اسکان موقت به اتمام برسد و خیرین و دولت برای این مردم اسکان موقت غیر از چادر و غذای گرم فراهم کنند.
کد خبر: ۷۹۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ 09 November 2019

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالله محمدی در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده میانه، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در میانه با تسلیت ضایعه درگذشت تعدادی از هموطنان در زلزله‌ اظهار داشت: امدادرسانان و بسیجیان از ساعت 3 نیمه شب در محل حاضر شدند و ما هم به همراه مدیران بحران و مسئولان شهرستانی و گروهی از طلاب برای کمک‌رسانی در منطقه حاضر شدیم.

وی وضعیت مناطق آسیب دیده از زلزله میانه را یادآور شد و گفت: زلزله در مناطق روستایی ترکمنچای، مخصوصاً در ورنکش تعدادی از منازل مسکونی را تخریب کرده و تعدادی هم تَرَک برداشته که امکان زندگی در داخل این منازل با پس لرزه‌های متعدد نیست.

امام جمعه میانه با اشاره به اینکه مسئولین، مردم و خیرین تا می‌توانند امکانات سکونت اصولی در سرما و گرمایش برای زلزله‌زدگان تأمین کنند ابراز داشت: در روستای ورزقان و صومعه و... هم مانند ورنکش تخریب بالایی داشتیم که نباید این روستاها در حاشیه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه زلزله‌زدگان در روز نخست پس از زلزله، بیشتر به غذای گرم نیاز دارند، تاکید کرد: در روزهای آینده اسکان موقت به اتمام برسد و خیرین و دولت برای این مردم اسکان موقت غیر از چادر و غذای گرم فراهم کنند چراکه واقعاً در سرمای این شهرستان امکان اسکان در چادر وجود ندارد.

حجت الاسلام محمدی در پایان خاطرنشان کرد: از رسانه‌های استان و خبرنگاران هم تقدیر ویژه‌ای دارم چراکه با اطلاع رسانی به موقع و سریع مانع ترویج شایعات در فضای مجازی شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :