با تحقق قولی که وزیر ورزش و جوانان به رئیس‌جمهور داده بود، استادیوم 15 هزار نفری ارومیه فردا با حضور معاون اول رییس جمهوری افتتاح می شود. استادیوم 15 هزار نفری ارومیه افتتاح می‌شود
کد خبر: ۷۹۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ 13 November 2019

به گزارش تابناک تبریز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، استادیوم 15 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید باکری استان آذر بایجان غربی فردا پنجشنبه 23 آبان ماه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری افتتاح می شود.

گلنگ ساخت این استادیوم 8 هکتاری که در مجموعه ای به وسعت 12 هکتار بنا شده است سال 1383بر زمین نهاده، اما تکمیل آن  به علت کمبود منابع و تغییر پیمانکار 15 سال به تعویق افتاد.

تماشای بازی های فوتبال در خانه پدری که آرزوی دیرینه مردم میهمان نواز ارومیه است فردا با عملی شدن قولی که وزیر ورزش و جوانان مبنی بر تسریع افتتاح این استادیوم،  برآورده می شود و آذربایجان می تواند پذیرای مسابقات فوتبال لیگ برتر نیز باشد.

بهره برداری از استادیوم شهید باکری گامی مهم برای نیل به افزایش سرانه فضاهای ورزشی استان آذربایجان غربی به 70سانتی متر مربع برای هر فرد است.

زمین چمن مصنوعی این استادیوم که 15 هزار نفر تماشاگر قادرند با نشستن بر روی سکوهای اطراف آن  به تماشای بازی ها در آن بنشینند با دکل های 200 لوکس روشن می شود.

این استادیوم 8 هکتاری در مجموعه ای به مساحت 12 هکتار بنا شده است که پارکینگ های غربی و شرقی آن با گنجایش366 خودرو فردا به بهره برداری می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار