جانشین ستاد بحران مراغه از خروج قطار از ریل در این شهرستان خبر داد و گفت: این حادثه ریلی تلفات و خسارات جانی در پی نداشت.
کد خبر: ۷۹۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ 19 November 2019

 

نقی مسکینی افزود: صبح امروز قطار مسافری که از تهران عازم تبریز بود، در حوالی شهر خداجوی این شهرستان از ریل خارج شد.

وی ادامه داد: در این حادثه، ۲ واگن مسافری از ریل راه آهن خارج شد و کارکنان راه آهن در تلاش برای بازگشایی مسیر هستند.

وی اضافه کرد: مسافران این واگن ها به صورت موقت به مراکز اقامتی شهر خداجو انتقال داده شدند.

مسکینی افزود: علت خروج قطار مسافری تبریز- تهران در این شهرستان توسط کارشناسان راه آهن در حال بررسی بوده و نتایج آن به زودی اعلام خواهد شد.

مسافران قطار تهران - تبریز به ایستگاه مراغه انتقال یافتند

مدیرکل راه آهن آذربایجان نیز با اشاره به خروج چرخ یکی از سالن‌های قطار تهران - تبریز از ریل و توقف این قطار در محدوده ایستگاه سهند، گفت: مسافران این قطار پس از جابجایی به سالن‌های آزاد به ایستگاه مراغه انتقال یافتند.

شاپور ارصلانی با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی و مالی نداشته است، افزود: این حادثه حدود ساعت 6:20 صبح امروز روی داده است و بخشی از قطار که مشکلی نداشت به مسیر خود تا ایستگاه مراغه ادامه داده و مسافران در این ایستگاه پیاده شده اند.

وی با اشاره به اینکه این قطار شب گذشته با 350 مسافر تهران را به مقصد تبریز ترک کرده بود، اظهار داشت: پیش بینی های لازم با همکاری فرمانداری مراغه برای انتقال مسافران به مقصد تبریز انجام شده و مسافران از طریق قطار یا اتوبوس به مقصد خود انتقال داده می شوند.

ارصلانی، ادامه داد: با تلاش عوامل امدادی راه آهن تا یک ساعت آینده این مسیر برای تردد قطارها بازگشایی می شود.

وی گفت: هم اکنون 2 قطار به مقصد مراغه و تبریز در این مسیر قرار دارند که به علت بروز این حادثه با تاخیر به مقصد خود خواهند رسید.

شهرستان مراغه در شاهراه ارتباطی ریلی شمالغرب کشور واقع شده و با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :