روحانی در آیین افتتاح راه آهن میانه – بستان آباد؛
رئیس جمهور آماده کردن زیرساخت ها برای رفاه و آسایش مردم و تلاش برای توسعه همه جانبه کشور را قول اصلی دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: برای ادامه روند توسعه کشور و ایجاد زیر ساخت ها همه تلاش خود را انجام خواهیم داد و این حرکت متوقف نمی شود.
کد خبر: ۸۰۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ 27 November 2019
به گزارش تابناک تبریز، حسن روحانی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح راه آهن میانه- بستان آباد با اشاره به سفر مرداد ماه سال جاری کاروان تدبیر و امید به استان آذربایجان شرقی افزود: در آن سفر به مردم قول دادم هر زمان راه آهن میانه- بستان آباد آماده شود در خدمت مردم این منطقه خواهم بود و امروز برای من، مردم آذربایجان شرقی و بستان آباد روز خوشحال کننده ای است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه راه آهن میانه- بستان آباد باید تا تبریز ادامه یافته و این طرح تکمیل شود، گفت: به وزیر راه و شهرسازی تاکید کرده و قول گرفتم که تا پایان سال آینده این خط آهن به تبریز متصل شود تا مردم با آرامش و طی کردن مسیر کوتاه تر و سهل تری به مقاصد خود از جمله سفر به مشهد مقدس و  زیارت امام رضا(ع) برسند.

روحانی اجرای دو خطه راه آهن میانه - بستان آباد را آغازی خوب برای راه آهن های کشور دانست و خاطرنشان کرد: افزایش مسیر ریلی از 11 هزار کیلومتر به 14 هزار کیلومتر حرکت بسیار خوبی در کشور است و بسیارخوشحالم که چندین استان در کشور طی این سال ها به راه آهن سراسری وصل شده اند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه قول اصلی دولت تدبیر و امید آماده کردن زیرساخت ها برای رفاه و زندگی مردم و همچنین توسعه کشور است، تصریح کرد: بار اصلی این مهم به عهده مردم است و البته دولت نیز در این زمینه تلاش می کند.

دکتر روحانی ادامه داد: وظیفه دولت ایجاد زیر ساخت های مهم کشور از جمله راه ها، بزرگراه ها، لوله کشی گاز ، آب ، برق، احداث مسیرهای ریلی، بنادر ، فرودگاه ها و توسعه ارتباطات و اینترنت است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه از ابتدای دولت تاکنون در بستان آباد طرح های خوبی در زمینه های تولید، صنعت و امور عمرانی اجرایی شده است، گفت: تاکنون 300 طرح تولیدی و عمرانی با 1500 میلیارد تومان اعتبار توسط دولت در بستان آباد اجرایی و عملیاتی شده است.

دکتر روحانی با قدردانی از حمایت های مردم آذربایجان شرقی ، تبریز و بستان آباد از انقلاب ، رهبری و نظام تاکید کرد: مردم ایران عزیز همیشه برای ایجاد امنیت پیشتاز بوده اند و در برابر بدخواهان ایستادگی کرده اند.

رئیس جمهور با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر و با بیان اینکه مردم مناطق آذربایجان و اردبیل با کمال دقت، هوشیاری و زمان شناسی به صحنه آمدند، تصریح کرد: کشور از آنِ مردم و جوانان است که باید در همه جا در کنار هم باشیم.

دکتر روحانی در ادامه به بازدید خود از مناطق زلزله زده میانه، ترکمنچای و روستای دستجرد اشاره و تاکید کرد: وقتی در کشور مشکلی به وجود می آید همه مردم ایران در خط مقدم تعاون ، رشد ، آبادانی و دفاع از نظام اسلامی هستند.

رئیس جمهور با اشاره به دیدارش با خانواده سه شهید دفاع مقدس در چادرهای اسکان زلزله زدگان در روستای دستجرد، تصریح کرد: این مردم عزیز و دلاور در روزهای پیروزی انقلاب در کنار انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس در کنار دفاع بودند و در روز امنیت نیز در کنار امنیت کشور هستند. دولت نیز در حد توان و امکانات هر اقدامی برای این مردم عزیز انجام می دهد.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه در ماه های گذشته چندین پروژه از جمله دو پروژه بزرگ برقی و پالایشگاهی با اعتبار 12 هزار میلیارد تومان در بستان آباد به بهره برداری رسیده است، افزود: امیدواریم هر روز شاهد شادمانی ، افتتاح طرح ها و آسایش مردم عزیز کشور باشیم و همه در کنار ایران عزیز ، ملت بزرگ و انقلاب و رهبری برای آبادانی کشور تلاش کنیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
آقای روحانی کدام شادمانی خنده را از روی مردم کم درآمد برداشتید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار