سرمربی جدید تیم تراکتور گفت: زود است که شجاعی از الان دستیار شود، هنوز در تیم ملی به وی نیاز دارند.
کد خبر: ۸۰۴۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ 08 December 2019

احد شیخ‌لاری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر ماشین‌سازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فردا به دنبال کسب نتیجه خوب هستیم تا پیش هواداران تیم سربلند باشیم.

سرمربی تیم تراکتور گفت: مربیان در فوتبال همیشه مربیان مستاجر هستند و آنهایی که دائمی هستند تماشاگران بوده و جدا دارد از کادر فنی قبلی تشکر کنم که با وجود اینکه دائمی بودند اما الان در تیم تراکتور حضور ندارند و کلمه دائمی و موقت کلمه آزاردهنده است و چه موقت باشم و چه دائمی در خدمت تیم تراکتور بوده و حتی اگر دربان هم بگذارند در خدمت تیم تراکتور هستم.

وی گفت: زمانی بعد از 21 سال که مهاجم بودم بر اساس نیاز تیم تراکتور و با درخواست واسیلی گوجا به خط دفاعی انتقال یافتم و امسال هم برای سرپرستی تیم تراکتور در خدمت تیم بودم و حالا هم به عنوان سرمربی تیم هستم.

شیخ‌لاری گفت: حدود 48 ساعت است که هدایت تیم تراکتور به من سپرده شده و با کمک بزرگتر‌های تیم که برای تیم ملی افتخار آفریدند امیدواریم خاکریزها را با موفقیت سپری نماییم.

شیخ لاری گفت: من فوتبالم را از تیم ماشین‌سازی آغاز کردم و در لیگ تخت جمشید بازیکن نوجوانان تیم ماشین‌سازی بوده و از سال 62 به دلیل سربازی از این تیم جدا شده و فوتبالم را در ایدم و تراکتور ادامه دادم و الان هم به عنوان سرمربی تیم تراکتور هستم.

سرمربی تیم تراکتور در مورد ترکیب تیمش در بازی مقابل ماشین سازی گفت: فرصت زیادی برای برنامه‌های تاکتیکی نداشته و منطقی هم این است که ترکیب تیم فعلا زیاد تغییر نکند و تقریبا با کمترین تغییرات به میدان خواهیم رفت.

شیخ لاری افزود: من سال‌ها بازیکن و کاپیتان تیم تراکتور بودم و در دهه 80 هم چند سال هدایت تیم تراکتور را برعهده داشته و همیشه از کاپیتان‌های تیم که همگی بازیکنان بومی بودند و در تبریز بازی کردند مشاوره گرفته و همفکری می‌کردم و فکرشان را خواستم حتی اگر عمل نکرده باشم.

وی در مورد اینکه شجاعی آیا دستیار وی خواهد بود و یا نفرات جدید را معرفی خواهد کرد، گفت: شجاعی آنقدر عالی است که نباید به وی لطمه ای وارد شود و حیف است به کاپیتان تیم ملی به این زودی بگویم دستیار شود و هنوز تیم ملی به وی نیاز دارد و صحبت‌هایی شده است و برای گزینه بهتر برای دستیار سنجیده عمل خواهم کرد.

سرمربی تیم تراکتور در مورد بازیکن مصدوم و محروم تیمش گفت: خوشبختانه بازیکن محرومی نداشته، اما بازی کردن سلیمی 50، 50 است و امیدوارم این بازیکن فردا شانس حضورش در زمین بیشتر بوده و بتوانیم از وی استفاده نمایم و رضا اسدی را هم به دلیل شکستگی بینی‌اش فردا نخواهیم داشت، هر چند در کنار تیم در حال تمرین است.

وی گفت: نه ما و نه کادر فنی تیم ماشین‌سازی بیکار نشسته و برای بازی فردا برنامه داریم و به دنبال پیاده کردن افکارمان در بازی فردا هستیم و در 48 ساعت تلاش کردم که تیم را برای بازی مقابل ماشین‌سازی آماده کنیم و انشاالله پیش هواداران، مدیریت و سایر عوامل باشگاه فردا سربلند باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار