قائم مقام کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: به‌طور متوسط روزانه حدود سه واحد مسکن در 9 ماهه امسال در مناطق شهری و روستایی استان برای مدجویان تحت حمایت کمیته امداد تامین شده است.
کد خبر: ۸۱۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 14 January 2020

به گزارش تابناک تبریز، غلامعلی ملامهدی با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان از اولویت‌های اساسی کمیته امداد است، اظهار داشت: در 9 ماهه امسال 176 واحد مسکن شهری برای مددجویان آذربایجان شرقی خرید یا احداث شده است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 21 درصد رشد داشته است.

قائم مقام کمیته امداد آذربایجان‌شرقی همچنین به احداث مساکن مددجویی در روستاها اشاره کرده و گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 498 واحد مسکن روستایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان احداث شده است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 47 درصد رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: بطور متوسط روزانه حدود سه واحد مسکن در 9 ماهه سال‌جاری در مناطق شهری و روستایی استان برای مدجویان تحت حمایت کمیته امداد تامین شده است.

ملامهدی ادامه داد: یک هزار و 558 واحد مسکن مددجویی در مناطق شهری و روستایی استان نیز تعمیر شده که بطور متوسط روزانه 5 واحد را شامل می‌شود.

وی به تفاهم نامه مشترک کمیته امداد با بسیج سازندگی سپاه استان اشاره کرده و گفت: با همکاری مشترک این دو نهاد و کمک‌های خیران در نظر داریم تا پایان امسال یک هزار واحد مسکن مددجویی در مناطق شهری و روستایی استان خرید یا احداث کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار