تراکتور در حالی حساس‌ترین بازی هفته‌ی هفدهم لیگ برتر را پیش‌رو دارد که در صورت پیروزی مقابل پرسپولیس، فاصله‌اش با صدر جدول به یک امتیاز کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۸۱۷۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹ 25 January 2020

به گزارش تابناک تبریز، تعطیلات نیم فصل به پایان رسید و تاکتو ردر حساسترین دیدارفصل خود به مصاف پرسپولیس صدرنشین میرود.

جدال حساس دو تیم پرسپولیس و تراکتور، فردا (یکشنبه، ششم بهمن ماه) از ساعت 15:15 در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می‌شود.

تراکتور 30 امتیازی است و ددر رتبه سوم جدول قراردارد و میتواند با برد مقابل پرسپولیس فاصله امتیازی خود را به یک امتیاز کاهش بدهد.

تراکتور، روند آماده‌سازی نیم فصل را در شهر آنتالیای ترکیه برگزار کرده و به آن آمادگی مطلوب از نظر بدنی و تاکتیکی مورد نظر سرمربی تیم دست یافته‌اند. باتوجه به جذب اوکاچا، علی سبحانی و میلاد فخرالدینی، شاهد تراکتور قدرتمندتری در ادامه مسابقات لیگ برتر خواهیم بود. همچنین الهامی یک مربی دروازه‌بانان اهل کشور رومانی را به کادر خود اضافه کرده که سخت کوشی و تمرینات ویژه این مربی، مورد تمجید کادرفنی و دروازه بانان قرار گرفته است.

در سوی دیگر، یحیی گلمحمدی به دلیل عدم بازگشت کالدرون، هدایت پرسپولیس را در نیم فصل دوم برعهده خواهد داشت. پیش از این، گلمحمدی با هدایت پرسپولیس سه بر یک به تراکتور باخته بود و در نیم فصل نخست فصل جاری، این مربی با هدایت شهر خودرو، باز هم با نتیجه سه بر یک مقابل شاگردان الهامی مغلوب شد.

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه یادگار امام (ره) و در حضور 80 هزار هوادار تراکتور با شکست یک بر صفر پرسپولیس همراه بود. احسان حاج صفی در آن بازی با گل از راه دور توانست دروازه بیرانوند را باز کند.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تیراختورچی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
انشالله تیراختور اوتار.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار