بازی پرسپولیس و تراکتور از ثانیه‌های ابتدایی تا زمان رفتن دو تیم به رختکن با جنجال و در نهایت یک اخراج همراه بود.
کد خبر: ۸۱۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸ 26 January 2020
بازی حساس پرسپولیس و تراکتور در حالی از ساعت ۱۵:۱۵ امروز در ورزشگاه آزادی شروع شد که با گذشت کمتر از ۳۰ ثانیه از شروع مسابقه و اولین نفوذ سرخ پوشان از سمت چپ زمین، خطای مهدی تیکدری روی وحید امیری و اخطار سریع محمدرضا اکبریان به مدافع راست تراکتور، موجب شد تا بازی از لحظات ابتدایی به تنش کشیده شود.
 
بعد از این اتفاق، داور کار سخت‌تری برای قضاوت داشت و به نحوی سوت زد که همه تصمیمات او با اعتراض یکی از دو تیم مواجه می‌شد و این اتفاق تا لحظات پایانی نیمه اول ادامه داشت.
 
* مسعود شجاعی که مدام به داور اعتراض می‌کرد در نهایت در دقیقه 40 مسابقه با کارت زرد اکبریان مواجه شد.
  • ساکت الهامی در دقیقه 40 در اعتراض به تصمیم داور مبنی بر کارت زرد او به شجاعی بطری آب را محکم به زمین کوبید و باعث تحریک تماشاگران شد. داور چهارم این صحنه را دید و به داور مسابقه اطلاع داد و داور نیز با کارت قرمز سرمربی تراکتور را از روی نیمکت اخراج کرد.
  • پس از کارت قرمزی که اکبریان به سرمربی تراکتور نشان داد، بازیکنان این تیم نیز برای اعتراض به کنار زمین آمدند که تیم داوری سعی کردند آنها را برای گرفتن این تصمیم قانع کنند و در نهایت پس از حدود چهار دقیقه وقفه، بازی دوباره به جریان افتاد.
* شجاعی بعد از کارت زردی که داور به الهامی داد به کنار زمین آمد و به شدت به داور چهارم اعتراض کرد و از همبازی‌هایش خواست که زمین را ترک کنند. در این صحنه الهامی هم مدام با پرتاب دست به سمت داور تاکید داشت هرگز نیمکت را ترک نخواهد کرد و این اعتراض‌ها باعث شد که بازی 4 دقیقه‌ای متوقف شود.
* ناظر بازی به همراه مسئولان برگزاری و نمایندگان سازمان لیگ موفق شدند الهامی را راهی رختکن کنند و در این هنگام یکی از هواداران پرسپولیس به سمت الهامی پرتقال پرتاب کرد.
* هواداران تیم پرسپولیس شعارهای تندی علیه مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و ساکت الهامی سر دادند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار