با افتتاح ۴ پروژه مسیرگشایی در مناطق مختلف شهر تبریز در دهه مبارک فجر، شاهد کاهش ترافیک شهری در نقاط مختلف شهر خواهیم بود.
کد خبر: ۸۱۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ 28 January 2020

به گزارش تابناک تبریز،مسیرگشایی در بافت‌های قدیمی شهر و همچنین شهرک‌های الحاقی به تبریز یکی از فعالیت‌های شاخص مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل است. مطالبه‌ای عمومی از سوی شهروندان که از بار ترافیکی مناطق و خیابان‌های شهر کاسته و بر ارزش املاک مردم می افزاید.

مدیریت شهری تبریز در همین راستا پروژه های مسیرگشایی آماده افتتاحی در دست دارد که در دهه مبارک فجر، شاهد بهره‌بردای از آن‌ها خواهیم بود.

مسیرگشایی خیابان عطار نیشابوری در منطقه ۲ شهرداری تبریز، با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار، آماده افتتاح و بهره‌برداری است. همچنین در این منطقه مسیرگشایی ۱۲ و ۱۸ متری ضبع شمالی جاده باسمنج و دال گذاری روی کانال با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده و در دهه فجر افتتاح می شود.

 در منطقه ۴ شهرداری تبریز، به منظوررفع گره ترافیکی در مسیر قدس به بهار با تکمیل مسیرگشایی شهید میلانی، شاهد کاهش بار ترافیکی آن منطقه خواهیم بود. مسرگشایی خیابان شهید میلانی با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در سال ۹۸ به اتمام رسیده است و طی چند روز آینده در دهه فجر به افتتاح می رسد.

منطقه ۱۰ شهرداری تبریز نیز جزو مناطق حاشیه‌نشین کلانشهر تبریز است که با توجه به تراکم جمعیتی آن منطقه، نیاز به مسیرگشایی بیش از مناطق دیگر احساس می شود.

مسیرگشایی خیابان جودی (فاز اول) با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد، در ایام الله دهه فجر افتتاح می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار