داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید تا روز ۲۳ بهمن صبر کنند، لیست نهایی که ۲۲ بهمن از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور ارسال شده از طریق فرمانداران مراکز حوزه انتخابیه منتشر شود.
کد خبر: ۸۲۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶ 09 February 2020

سید اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور در مورد آخرین تقویم انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۲ بهمن شورای نگهبان لیست نهایی را به وزارت کشور ارسال خواهد کرد. ۲۳ بهمن نیز فرمانداران مراکز حوزه انتخابیه اسامی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را منتشر می‌کنند.

برای این منظور داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید تا روز ۲۳ بهمن صبر کنند، لیست نهایی که ۲۲ بهمن از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور ارسال شده از طریق فرمانداران مراکز حوزه انتخابیه منتشر شود.

با توجه به اینکه طبق قانون تغییر حوزۀ انتخابیۀ داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی مصوب ۱۴/ ۱۱/ ۱۳۸۲ مجلس شورای اسلامی دیگر حق تغییری برای داوطلبین تایید صلاحیت شده را ندارند.

ماده‌واحده این قانون تاکید دارد که از تاریخ تصویب این قانون به داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی که در موعد مقرر قانونی در یکی از حوزه‌های انتخابیه ثبت‌نام نموده‌اند و ‌صلاحیت آن‌ها تأیید شده است، فقط برای یک بار در مرحله‌اول انتخابات هر دوره اجازه‌ داده می‌شود تا پانزده روز قبل از روز اخذ رأی، حوزۀ انتخابیۀ خود را از طریق وزارت‌کشور یا حوزه‌ای که در آن ثبت‌نام نموده‌اند، تغییر دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار