رئیس پلیس راهور استان آذربایجان‌شرقی از تمهیدات ترافیکی 22 بهمن ماه 98 در شهر تبریز به دنبال تغییر مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.  
کد خبر: ۸۲۲۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ 11 February 2020
یونس منفرد اظهار داشت: مراسم بزرگداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در شهر تبریز همزمان با سراسر کشور از میادین و مسیرهای تعیین شده آغاز و به میدان نماز  منتهی خواهد شد.

وی افزود: مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی استان و شهرستان تبریز جهت هر چه بهتر برگزار شدن مراسم، تدابیر و تمهیدات ویژه ترافیکی به شرح ذیل را اجرا خواهد کرد.

منفرد با اشاره به زمان اجرای مراسم در روز سه‌شنبه 22 بهمن ماه 98 و ممنوعیت و محدودیت توقف وسایل نقلیه در این روز یادآور شد: پارک وسایل نقلیه از ساعت 24 امشب در اطراف مصلای اعظم امام خمینی (ره) و مسیرهای منتهی به آن ممنوع خواهد بود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه محل تجمع و سخنرانی این مراسم مصلای اعظم امام خمینی (ره) خواهد بود،افزود: در روز 22 بهمن از تردد وسایل نقلیه در مسیرهای راهپیمایی از جمله میدان قونقا به سمت چهارراه شریعتی، میدان نماز به سمت چهار راه شریعتی، میدان دانشسرا خیابان خاقانی به میدان ساعت، چهارراه باغشمال به میدان ساعت و کلیه مسیرهای فرعی منتهی به مصلای اعظم  امام خمینی(ره) جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان ضمن تقدیر از همکاری شهروندان با ماموران پلیس راهور تاکید کرد: مجموعه پلیس استان در این روز در کنار مردم ولایی و همیشه در صحنه بوده و در راستای تامین نظم و امنیت این مراسم باشکوه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار