دکتر منادی در نشست با اصحاب رسانه:
به گزارش تابناک تبریز، دکتر علیرضا منادی کاندیدای مجلس یازدهم ار تبریز؛ آذرشهر و اسکو در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت 29 بهمن و قیام مردم تبریز و آذربایجان تاکید کرد:تبریز در ۲۹ بهمن ۵۶ یک گام سیاسی جلوتر از کشور بود.
کد خبر: ۸۲۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ 18 February 2020

 

 به گزارش تابناک تبریز، دکتر علیرضا منادی کاندیدای مجلس یازدهم ار تبریز؛ آذرشهر و اسکو در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت ۲۹ بهمن و قیام مردم تبریز و آذربایجان تاکید کرد:تبریز در ۲۹ بهمن ۵۶ یک گام سیاسی جلوتر از کشور بود

وی با اشاره به پیشرفت‌های خوبی که در نظام انقلاب اسلامی حاصل شده است امروز ایران را در جایگاه بلند در دنیا قرارداده است. افتخار داریم که برای دنیا مشکل داعش را حل کردیم.

امروز کشور در رده‌های بالای علوم. تکنولوژی در جهان است و با تمامی تحریم‌ها این موفقیت‌ها را کسب کرده است.

این کاندیدای مجلس یازدهم با اشاره به انتخابات دوم اسفند گفت: انتخابات نماد عینی دموکراسی در کشور است و از ابتدای مشروطه تا به امروز ۳۴ دورهمجلس داشته ایم. مجلس اول مشروطیت و مجلس اول انقلاب از دوره‌های قوی و مجلس دهم از دوره‌های ضعیف مجلس بود. این دوره تجربه تلخی بود.

وی تصریح کرد:اگر ورودی مجلس خوب باشد قطعا خروجی و دستاورد‌های آن نیز خوب خواهد بود.

منادی با تحلیلی از اوضاع سیاسی و اقتصادی کشور تصریح کرد: هردولتی با یک نامی بر سر کار میاید و درست بر عکس آن عمل میکند!

دولتی به نام امید امروز مردم را به ناامیدی رساندند.

دکتر منادی با اشاره به این که بزرگ شده تبریز هست گفت که در ۳ زمینه دکتری دارم و از ابتدا در شغل شریف معلمی بوده و اکنون نیز مسئولیت دانشگاهی دارم.


دکتر منادی اضافه کرد:من همیشه به صورت مستقل وارد شده ام و در ادامه به یکسری غفلت‌هایی که در استان صورت گرفته اشاره و گفت:آذربایجان گنج پنهان هست، ولی در گذشته حداقل در ۵ مورد غفلت بزرگ شده است.

۱-آب تبریز موضوع نخست حق آبه استان از ارس بود که بنده پیگیر و به تصویب رساندم.

۲-دریاچه ارومیه نزدیک بود که از بین برود

۵۰۳- درصد مس کشور در آذربایجان هست. بالای دو‌میلیارد تن ذخیره مس در استان هست. امروز ۳۵۰ تن کنسانتره تولید میکنند که برای استان نیست. هزار میلیارد تومان سهم استان است که باید به استان برگردد.

۴. داشتن ۴ همسایه خارجی است. تبریز در طول تاریخ پایتخت اقتصادی کشور است

۵. بزرگراه تبریز به نوردوز را من تلاش کردم.

در دوره نمایندگی خود در دوره‌های هشتم و نهم پیگیر این ۵ مورد بودم و مصوبه‌های خوبی هم در این موارد گرفته ام.

منادی در ادامه با اشاره به جان فشانی‌های مردم آذربایجان در مورد دموکراسی گفت:مجلس خروجی تلاش‌های مردم آذربایجان؛ ستارخان و باقرخان است که ۱۱ ماه در تبریز جنگ کردیم که در تهران مجلس تشکیل شود.

منادی در ادامه در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت: دولت در مساله بنزین بی تدبیری کرد. مجلس در باب بنزین خود را گم کرد و‌مرعوب هیات رئیسه شد.


مجلس در ابتدای سال اختیاراتی به رئیس مجلس داد که نباید میدادند.مجلس در مقابل هیات رئیسه منفعل بود و مثل این بود که مجلس یک نماینده داشت

تبریز در ۲۹ بهمن ۵۶ یک گام سیاسی جلوتر از کشور بود/اگر ورودی مجلس خوب باشد قطعا خروجی و دستاوردهای آن نیز خوب خواهد بود/بدون هیچ پارتی تا اینجا آمدم/تبریز باید پایتخت اقتصادی شود/ما باید به مجلس اقتدار را برگردانیم/مجلس دهم در مقابل هیات رئیسه منفعل بود/منطقه آزاد تبریز را ایجاد خواهم کرد
 باید درآمد مردم تبریز را افزایش دهیم

منادی با اشاره به طرح خود که میخواهخد تبریز را به منطقه آزاد کند گفت:قیمت کالا‌ها در منطقه آزاد حداقل نصف میشود و درآمد‌ها به شدت افزایش میابد

این کاندیدای مجلس گفت:برای هیچ کس کار خلافی نکرده ام. یک کار اقتصادی نکرده ام واز پدر و یکی از دوستام برای انتخابات قرض گرفته ام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار