فرماندار شهرستان تبریز گفت: با گذشت چند ساعت از آغاز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، امنیت کامل بر شعبات اخذ رای این حوزه حاکم است.
کد خبر: ۸۲۴۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ 21 February 2020

بهروز مهدوی  افزود: در حال حاضر اخذ رای از مردم سه شهرستان تبریز، آذرشهر و اسکو در قالب یک حوزه انتخابیه در تعداد یکهزار و ۲ شعبه در حال انجام است و مردم بدون کوچکترین مشکل در شعبات حاضر شده و رای خود را به صندوق می اندازند.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۱۹ شعبه در شهرستان اسکو، ۸۴ شعبه در شهرستان آذرشهر و ۸۰۰ شعبه اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش بینی شده است، اظهار داشت: از مجموع شعب اخذ رای در شهرستان تبریز که شامل تبریز، باسمنج، سردرود و خسروشهر می شود، تعداد ۷۸۳ شعبه ثابت و ۱۶ شعبه سیار است که از این تعداد نیز ۴۷ شعبه مخصوص خواهران، ۴۰ شعبه مخصوص برادران و ۷۱۳ شعبه مشترک می باشد.

مهدوی تعداد کل واجدان شرایط رای در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر را یک میلیون و ۵۸۱ هزار و ۲۳۷ نفر اعلام و اضافه کرد: تعداد واجدان شرایط رای در شهرستان تبریز یک میلیون و ۳۷۹ هزار نفر است و به طور متوسط حدود ۷۰ درصد جمعیت هر شهرستان واجد شرایط رای دهی هستند.

وی اعلام کرد: تعداد ۲۰ هزار نفر در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو دست اندرکار یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند که در قالب هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی و انتظامی فعالیت خود را آغاز کرده اند.

به گزارش ایرنا، حوز انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت صاحب ۶ کرسی در مجلس شورای اسلامی است که برای به دست آوردن آن ۱۲۵ نفر رقابت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار