خبرآنلاین نوشت؛سرمربی استقلال ظاهرا با دوستان قدیمی‌اش به مشکل خورده و ترجیح می‌دهد با آنها همکاری کند. این را می‌توان از رفتارهای مجیدی به خوبی فهمید.
کد خبر: ۸۲۶۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 26 February 2020

فرهاد مجیدی امسال بیشتر چهره یک معترض را روی نیمکت استقلال دارد. او چند بار به باشگاه بابت اقدامات و تصمیماتش اعتراض کرده و ظاهرا این بار دست به استعفای شفاهی زده است.

ماجرا از این قرار است که با تصمیم هیات مدیره فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شده اما فرهاد با او رابطه خوبی ندارد.

اخیرا مجیدی انتقاد کرده بود از فردی که در باشگاه می نشیند و می گوید او فرهاد را به استقلال آورده است. کنایه فرهاد گویا به علی فتح الله زاده بوده است.

مشکلات این دو از زمانی آغاز شد که در اوج اختلافات فتح الله زاده و افتخاری، مجیدی به دفاع از افتخاری پرداخت و حتی به کنایه از این گفت که مشکلات استقلال به خاطر بدهی هایی است که مدیران قبلی به جا گذاشته اند.

از سوی دیگر باشگاه تصمیم گرفته پرویز مظلومی سرپرست استقلال شود. اخیرا سرمربی سابق استقلال موضع گیری تندی علیه فردی که به او التماس می کرد به این تیم بیاید و حالا که آمده به مسئولان گفته پرویز نباید باشد! گویا این جمله مظلومی هم کنایه به فرهاد بوده است.

بنابراین مجیدی دوست ندارد مظلومی هم به استقلال بیاید. حالا این دو تصمیم مهم باشگاه باعث شده تا فرهاد استعفای شفاهی بدهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار