به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی، برنامه زمانی مراجعه داوطلبان برای تشکیل پرونده استخدامی و طی مراحل بعدی اعلام شد.
کد خبر: ۸۲۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ 29 February 2020

با توجه به اطلاعیه مورخ 07/12/98 سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام نتایج نهایی (یک برابر ظرفیت استخدامی غیر از گزینش) هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 1398 ، بدین وسیله برنامه زمانی مراجعه داوطلبان برای تشکیل پرونده استخدامی و طی مراحل بعدی به شرح زیر اعلام و توجه داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می دارد :

پذیرفته شدگان نهایی (یک برابر ظرفیت استخدامی غیر از گزینش) آزمون استخدام پیمانی سال 1398 سهمیه استان آذربایجان شرقی طبق زمانبندی ذیل فرصت دارند برای تشکیل پرونده استخدامی و طی مراحل استخدام و دریافت معرفی نامه به مراکز بهداشت و نیروی انتظامی ( بررسی پیشینه کیفری ) به اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی واقع در تبریز – خیابان ارتش جنوبی – بالاتر از چهارراه باغ شمال – خیابان نیروی انتظامی – روبروی فروشگاه اتکا مراجعه نمایند.
داوطلبانی که در فرصت تعیین شده برای طی مراحل استخدامی به اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه ننمایند به عنوان منصرف از استخدام شناخته شده و در آینده حقی برای آنان متصور نمی باشد.
با توجه به دریافت فرم گزینش در مرحله بررسی مدارک و مصاحبه، نیازی به مراجعه داوطلبان به هسته گزینش استان یا ارسال مدارک به هسته مذکور، وجود ندارد مگر در مواردی که داوطلب راساً از سوی هسته گزینش استان برای تکمیل مدارک و... دعوت شده باشد.
پذیرفته شدگان به هنگام مراجعه برای دریافت معرفی نامه مدارک ذیل را همراه داشته باشند:

- کارنامه چاپ شده از سایت سازمان سنجش. مبنی بر قبولی در آزمون

- تعداد دو قطعه عکس تمام رخ 3*4 تهیه شده در سال جاری .

- اصل شناسنامه وکارت ملی

- اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت (برادران)

- اصل و تصویر دانشنامه یا گواهی نامه موقت فارغ التحصیلی .

زمان حضور آقایان :

روز یکشنبه مورخ 11/12/98 وروز دوشنبه مورخ 12/12/98

زمان حضور خانم ها :

روزسه شنبه مورخ 13/12/98 وروز چهار شنبه مورخ 14/12/98

توضیحات : داوطلبانی که صلاحیت استخدام پیمانی آنان در مشاغل قبول شده ؛ از سوی هسته گزینش استان مورد تایید قرار گیرد ، نخست نسبت به ارایه سند تعهد محضری ده ساله مبنی بر استخدام و خدمت به مدت ده سال در محل خدمت تعیین شده (با دریافت معرفی نامه از اداره کل) اقدام و سپس مطابق با ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان ، جهت طی دوره های مهارت های تعلیم و تربیت به دانشگاه فرهنگیان معرفی و در صورت کسب موفقیت در آزمون جامع مهارت های تعلیم و تربیت ، در مدیریت ها و ادارات آموزش و پرورش سهمیه خدمتی قبول شده مشغول به کار خواهند شد.

ضمناً جهت جلوگیری ازشیوع بیماری های واگیردار وحفظ سلامتی خود وخانواده ، حتی الامکان ازآوردن همراه هنگام مراجعه درزمان یادشده خودداری فرمایید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :