کد خبر: ۸۳۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸ 19 March 2020

شهردار تبریز در پیامی درگذشت آتش‌پاد قلیزاده، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز را تسلیت گفت و این ضایعه را موجب اندوه و تاثر شهروندان خواند.

به گزارش تابناک تبریز، متن پیام ایرج شهین‌باهر به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت برادر عزیزم، آقای محمد قلیزاده، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز نه‌تنها من و تمام همکاران او در خانواده شهرداری تبریز، بلکه همه مردم تبریز را داغدار کرد.

او فرزند خلف تبریز بود و در راه خدمت به همشهریان و هموطنان خود، چه در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز و چه در جایگاه‌های دیگر، ذره ای غفلت نورزید و سرانجام در همین راه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

من و تمام مردم تبریز خوب به یاد داریم که در حادثه آتش‌سوزی بازار، چگونه خودش را به آب و آتش می‌زد و برای مهار آتش از جان مایه می‌گذاشت. او مرد روزهای سخت بود و از اولین ساعات انتشار ویروس کرونا در تبریز، به همراه آتش‌نشانان فداکار در کوچه‌ها و خیابان‌ها حاضر شد و با این ویروس منحوس تن به تن جنگید که آن صحنه‌ها به عنوان قاب افتخار، در اذهان تمام خدمتگزاران مردم باقی خواهد ماند.

او از روزهای اخیر هم در بیمارستان با این ویروس جنگید اما تقدیر بر این بود که تنها چندساعت مانده به تحویل سال نو، در سفره هفت‌سین، ما و خانواده خود را تنها گذاشت و به دیدار حق شتافت.

تسلیم تقدیر حضرت حق هستیم و ضمن ابراز داغداری عمیق مجموعه شهرداری کلان شهر تبریز، این ضایعه را به خانواده مرحوم محمد قلیزاده تسلیت گفته و از خداوند متعال برای خانواده ایشان صبوری، و برای روح پرفتوحش آرامش آرزو می‌نمایم.

امید که با همراهی مردم فهیم، در سریع‌ترین زمان ممکن و با کم‌ترین آسیب این ویروس منحوس را نابود و ریشه‌کن سازیم. ان‌شاالله.

 

ایرج شهین‌باهر

شهردار تبریز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار