رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پیش‌بینی ۵ هزار تخت با آماده کردن سالن‌ها و مکان‌های عمومی در آذربایجان‌شرقی برای بیماری کرونا خبر داد.
کد خبر: ۸۳۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲ 24 March 2020

محمدحسین صومی ظهر امروز در حاشیه بازید از بیمارستان شهرستان اهر بر ضرورت همراهی مردم برای پیشگیری از ویروس کرونا را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: شهرستان اهر جزو ۶ شهرستان آلوده به ویروس کروناست.

وی گفت: با وجود تلاش‌های ویژه ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا و همکاری و همراهی تمام ادارات، متاسفانه به‌علت ارتباط شاهراهی اهر با سایر استان‌ها هر آن احتمال آلودگی وجود دارد و در این خصوص در صورت عدم کنترل و محدودیت تردد، احتمال افزایش افراد مبتلا وجود دارد که لازم است هم شهروندان و هم ادارات مرتبط همکاری مضاعف با خادمان سلامت داشته باشند.

وی از پیش‌بینی ۵ هزار تخت با آماده کردن سالن‌ها و مکان‌های عمومی در آذربایجان‌شرقی خبر داد و افزود: با وجود این همه تمهیدات اگر مردم رعایت و همکاری نکنند در صورت عدم رعایت و شیوع بیشتر این بیماری، امکانات، پرسنل و کادر درمانی پاسخگوی این همه مراجعات نخواهند بود که امیدواریم با رعایت موازین بهداشتی و موارد توصیه شده و به حداقل رساندن حضور خود در خارج منزل بتوانیم بر این بیماری فائق شویم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز متذکر شد: تاکنون ۶۳ نفر از کادر بهداشت و درمان استان به این بیماری مبتلا شده‌اند که در بین آنها از کادر درمانی اهر نیز وجود دارد.

وی با قدردانی از فرماندهی و پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی امنیتی و دستگاه قضایی در همراهی با ستاد خاطرنشان کرد: به‌زودی نقاهتگاه‌های بیماری کرونا نیز با همکاری ارتش راه‌اندازی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار