استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ۱۱ مبادی ورودی استان غربالگری انجام می‌گیرد، گفت: ۸۷۳ مورد مشکوک در این غربالگری مشاهده شد که ۱۲۱ مورد به مراکز درمان ارسال شده است.
کد خبر: ۸۳۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ 25 March 2020
 

محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی امروز در گفت‌وگو با شبکه خبر در تشریح آخرین وصعیت شیوع کرونا در استان اظهار کرد: خوشبختانه ۶ در طی روزهای اخیر تعداد مسافرت‌ها و تردد جاده‌ای ۶۷ درصد کاهش داشته است.
 
وی با تاکید بر اینکه جهت اهمیت غربالگری در ۱۱ مبادی ورودی  استان غربالگری انجام گرفته است، گفت: در بین شهری نیز ۵۵ ایستگاه غربالگری سلامت ایجاد شده و یک هزار و ۶۰۰ نفر فعال هستند.
 
استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: از ۱۷ اسفند سال گذشته،  ۶۹۶ هزار و  ۳۹۰ نفر غربالگری شده که از این تعداد،  ۸۷۳ مشکوک به کرونا بوده و ۱۲۱ نفر به مراکز درمان ارسال شده‌اند و از ورود بقیه به استان جلوگیری شده است.  

وی متذکر شد: الحمدالله روند مبتلایان و فوت‌شدگان یک روند کاهشی داشته و ظرفیت استان و بیمارستان‌ها تکمیل نشده است و حتی بیمارستان خصوصی هم آماده شده‌اند تا در صورت نیاز به بیماران کرونایی خدمات ارائه دهند که  امیدواریم نیازی به این کارها نباشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار