شهردار منطقه پنج تبریز از نصب اخطاریه ترک محل در محل ساخت و سازهای غیر مجاز در مسیر مهرانه رود خبر داد و گفت: برابر اعلام و اخطاریه اداره کل هواشناسی، در مورد سیلابی شدن استان در روزهای آینده، بنرهایی در مسیر آخر عباسی که داخل مسیر و حریم مهرانه رود ساخت وسازهایی در سال‌های گذشته انجام گرفته، نصب شده است.
کد خبر: ۸۳۴۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ 26 March 2020

 به گزارش تابناک تبریز،شهردار منطقه پنج تبریز از نصب اخطاریه ترک محل در محل ساخت و سازهای غیر مجاز در مسیر مهرانه رود خبر داد و گفت: برابر اعلام و اخطاریه اداره کل هواشناسی، در مورد سیلابی شدن استان در روزهای آینده، بنرهایی در مسیر آخر عباسی که داخل مسیر و حریم مهرانه رود ساخت وسازهایی در سال‌های گذشته انجام گرفته، نصب شده است.

میر علی اصغر نساج با این مطلب افزود: به منظور جلوگیری از آسیب‌های احتمالی ناشی از بارش‌های بهاری که در روزهای آینده شاهد آن خواهیم بود از شهروندان خواسته‌ایم محل را ترک کنند.

وی اظهار کرد: در صورت عدم اجرای این درخواست از سوی شهروندان، شهرداری می‌تواند با استناد به بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها اقدام به جمع آوری و آزادسازی بستر و حریم رودخانه کند.

 وی به لایروبی بستر مهرانه رود اشاره کرد و گفت: اکیپ‌های این منطقه با بسیج ماشین آلات اقدام به لایروبی مهرانه رود در حد فاصل جاده تهران تا آخر عباسی می‌کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :