نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه امروز اگر دشمن از سپاه عصبی و ناراحت است و می‌ترسد، بخاطر عظمت سپاه است؛ گفت: سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح همواره در همه بحران‌ها برای خدمت به مردم حضور فعال داشته‌اند و در این ایام نیز به مقابله با همه گیر شدن بیماری ویروسی کرونا می‌پردازند.
کد خبر: ۸۳۴۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲ 27 March 2020
به گزارش تابناک تبریز حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم، امام جمعه تبریز پس از قرائت فاتحه بر مزار شهدای گمنام سپاه عاشورا در رزمایش مدافعان سلامت برای رفع آلودگی‌های زیستی از پهنه استان اظهار داشت: اگر وضعیت عادی بود ما فردا به مناسبت روز پاسدار در میدان صبحگاه سپاه حاضر می‌شدیم تا روز پاسدار را به پاسداران عزیز تبریک بگوییم که در کنار سایر نیروهای مسلح همواره در همه بحران‌ها برای خدمت به مردم حضور فعال داشته‌اند و در این ایام نیز به مقابله با همه گیر شدن بیماری ویروسی کرونا می‌پردازند.

وی با بیان اینکه امروز اگر دشمن از سپاه عصبی و ناراحت است و می‌ترسد، بخاطر عظمت سپاه است؛ افزود: امام راحل(ره) در یک جمله عظمت پاسداری را نشان دادند که زبان حال همه ما نیز هست که فرمودند: ای کاش من هم یک پاسدار بودم.

نماینده ولی فقیه در استان با تجلیل از زحمات همه نیروهای درمان، شهرداری، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش، بیان کرد: دشمنان دین و قرآن با وجود اینکه می بینند ۱۹۰ کشور درگیر این ویروس هستند، اما به بهانه کرونا اعتقادات دینی ما را هدف قرار داده‌اند و می‌خواهند با تخریب وجهه شهر مقدس قم به دین ضربه بزنند. آیا ایتالیا و فرانسه و اسپانیا و... هم قم بود؟ ایا آنجا هم روحانیون بودند؟ هدف دشمن و رسانه‌های معاند فقط حمله به اعتقادات دینی است.

امام جمعه تبریز به نقد رفتار برخی از شهروندان پرداخته و گفت: بعضی از مردم متاسفانه تذکرات را اصلا رعایت نکردند و در چهارشنبه سوری، شب عید و... توجهی به هشدارها نکردند که نتیجه آن افزایش تعداد مبتلایان است.

حجت الاسلام آل‌هاشم بار دیگر از مردم خواست تا حد ممکن در خانه مانده و به تذکرات توجه کنند.

امام جمعه تبریز به بازدید خود از نقاهتگاه شهید شفیع زاده اشاره کرده و تلاشها و ابتکار فرمانده سپاه عاشورا در اقدامات لازم برای پدافند زیستی را مورد تجلیل قرار داد.
 
وی همچنین یاد مدیرعامل فقید آتش نشانی تبریز را گرامی داشته و از تلاش‌های کادر درمان، مدیران شبکه بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی و استاندار تقدیر کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار