نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه دغدغه های جامعه اسلامی داشتن خط مشی درست در مقابل شبهات دینی و فرهنگی است گفت: قشر جوان جامعه امروز برای رسیدن به اهداف ترسیم شده در سبک زندگی ایرانی و اسلامی به محتواهایی جدید با بیانی دقیق و پرمغز نیاز دارند.
کد خبر: ۸۳۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱ 31 March 2020

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم  امروز در نخستین جلسه مشورتی شورای برنامه ریزی و ساماندهی برنامه فرهنگی و مذهبی صداوسیما با بیان اینکه ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی باید محور برنامه های فرهنگی در رسانه ملی باشد اظهار داشت: کارشناسان حوزه و دانشگاه با هماهنگی بیشتر و بهتر با تهیه کنندگان گروه معارف و فرهنگ  صداوسیما محتواهای تولیدی را متناسب با نیازهای جامعه سازماندهی کنند.

وی با بیان اینکه دغدغه های جامعه اسلامی داشتن خط مشی درست در مقابل شبهات دینی و فرهنگی است ادامه داد: قشر جوان جامعه امروز برای رسیدن به اهداف ترسیم شده در سبک زندگی ایرانی و اسلامی به محتواهایی جدید با بیانی دقیق و پرمغز نیاز دارند.

نماینده ولی فقیه در استان نیازسنجی افکار عمومی را یکی از اصول مهم در برنامه سازی رسانه ملی عنوان کرد و گفت : در پاسخ گویی به نیازهای مخاطبان برنامه سازان شبکه استانی سهند علاوه بر افکار سنجی درست از ظرفیت های منحصر به فرد اساتید حوزه علیمه تبریز و قم و اساتید دانشگاه های استان بیش از پیش استفاده کنند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه رسانه ملی در استان های مرزی وظایف سنگین تری دارد گفت: موقعیت خاص جفرافیایی آذربایجان شرقی و همسایگی با کشورهای مختلف ضرورت توجه به شکل و محتوای برنامه های فرهنگی و مذهبی را بیشتر کرده است از این رو رسالت رادیو برون مرزی برای تولید محتوا های به روز برای پاسخ گویی به شبهات بسیار مهم است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم بر استمرار جلسات مشورتی در حوزه تولید برنامه های فرهنگی و مذهبی هم تاکید کرد.

در این جلسه که تعدادی از روحانیون و مدیران صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی حضور داشتند اعضای جلسه به بیان نکته نظرات پیرامون موضوع نشست پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :