مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری:
مدعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: با رعایت تمامی اصول ایمنی و بهداشتی در پروسه ازبین بردن پسماندهای پزشکی، تمامی پسماندهای پزشکی همراه با آب آهک دفن شده سپس آهک بر روی آن ریخته می‌شود از این رو هیچ نگرانی در مورد دفع این نوع پسماندها در تبریز وجود ندارد.
کد خبر: ۸۳۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ 31 March 2020

به گزارش تابناک تبریز،علیرضا اصغری با اعلام مطلب فوق، افزود: سلامتی شهروندان و پاکبانان عزیز، اولویت ما در سازمان مدیریت پسماند است که در این راستا ضدعفونی مستمر تجهیزات و ایمن‌سازی پاکبانان شهر را در دستور کار قرار دادیم.

وی با اشاره به تجهیز پاکبانان شهر برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا اظهار کرد: در پنج مرحله دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی در اختیار پاکبانان قرار دادیم که از طریق دستگاه‌های مربوطه و نماینده‌های تحویل داده شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی در خصوص جمع‌آوری و دفن پسماندهای پزشکی نیز تأکید کرد: در بحث پسماندهای پزشکی، مسئولیت بی‌خطرسازی آن‌ها با شرکت تولیدکننده و خود بیمارستان است و پس از آن دفن اصولی و بهداشتی آن بر عهده سازمان مدیریت پسماند است که به بهترین شکل و با رعایت اصول بهداشتی و ایمنی انجام می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار