مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد:
مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با اعلام اینکه مراحل گزینش پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی پیمانی 98 در حال انجام است از آغاز فرآیند مصاحبه بعد از تعطیلات نوروز خبر داد.
کد خبر: ۸۳۵۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲ 31 March 2020

به گزارش تابناک تبریز، حسین محمد زاده کمالی در گفتگویی روند مراحل گزینش پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی پیمانی سال 98 آموزش و پرورش استان را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا عمدتا برنامه های جاری مجموعه آموزش و پرورش را دچار تغییر کرده است گفت: بر اساس رایزنی های به عمل آمده، تعداد 462 پذیرفته شده نهایی از 17 فروردین لغایت 7 اردیبهشت جهت انجام فرآیند مصاحبه طی تماس تلفنی دعوت خواهند شد.
محمد زاده کمالی با بیان اینکه رویکرد مجموعه، جذب فرد اصلح در تراز ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای امر خطیر تعلیم و تربیت آینده سازان کشورمان است گفت: جای هیچگونه نگرانی نیست و بدون تردید هیچ حقی تضییع نشده و پذیرفته شدگان با اطمینان خاطر همچون مراحل گذشته این مرحله را نیز در حداقل زمان حضور در جلسه مصاحبه، طی خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم نکات بهداشتی محل گزینش اتخاذ شده است یادآورشد: از زمان شیوع کرونا ویروس، طی سه مرحله ساختمان هسته گزینش گندزدایی و سم پاشی شده است
حسین محمد زاده کمالی افزود: در زمان حضور پذیرفته شدگان ضمن توزیع ماسک و رعایت فاصله با مصاحبه گر، فرآیند مصاحبه در حداقل زمان ممکن انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار