در پی شهادت دو تن از پزشکان و مدافعان سلامت استان، نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی طی پیام مشترکی، این ضایعه را به جامعه پزشکی و مردم استان تسلیت گفتند.
کد خبر: ۸۳۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ 05 April 2020

به گزارش تابناک تبریز، متن کامل پیام بدین صورت است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
ضایعه درگذشت پزشکان ایثارگر و فرهیخته آقایان" دکتر وحید یحیوی " و " دکتر میر عباس هاشمی" ، که در راه پاسداری از سلامت مردم و دفاع از بهداشت هموطنان عزیزمان به شهادت رسیده اند موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.
این متخصصان در راه خدمت، تا آخرین لحظه، سنگر درمان بیماران را ترک نکردند و در راه مبارزه با ویروس کرونا به این بیماری مبتلا شده و جامعه پزشکی و مردم آذربایجان را به سوگ نشاندند.
اینجانبان ضمن ابراز صمیمانه‌ترین همدردی‌ها، ضایعه درگذشت این پزشکان متعهد و متخصص را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تبریز و به ویژه خانواده محترم آن مرحومین تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیزان سفرکرده ، غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت می نماییم.
اضافه می نماید دکتر میر عباس هاشمی، متخصص بیهوشی و رئیس بیمارستان شهید مدنی آذرشهر بود که از آغاز شیوع ویروس کرونا در این شهرستان در صف مقدم مبارزه بود و خود نیز پس از چندین روز تحمل درد و رنج ناشی از ابتلا به ویروس کرونا دعوت حق را لبیک گفت.
شهید دکتر یحیوی هم، فوق تخصص خون و انکولوژی از تبریز و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بود که در حین خدمت به هموطنان ، به کرونا مبتلا و آسمانی شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار