مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به انتصابات اخیر در مجموعه فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان، گفت: شایستگی، تخصص و تجربه کاری، معیار اصلی انتصابات در استان است.
کد خبر: ۸۴۷۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲ 07 May 2020

 مرتضی محمدزاده در مراسم تودیع و معارفه بخشدار ترکمانچای شهرستان میانه، اظهار داشت: نگرش‌ها باید مبتنی بر توسعه انسانی باشد و اگر با این نگرش به پیش برویم در تمام ابعاد به توسعه دست خواهیم یافت.

وی با اشاره به انتصابات اخیر در مجموعه فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان، گفت: تحصیلات مرتبط، اشرافیت به منطقه و تجربه‌کاری از مهم‌ترین معیارهای این انتصابات بوده است و بسیاری از بخشداران ما دارای تحصیلات عالیه مرتبط با حوزه کاری خود هستند.

محمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد استان در مدیریت بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: هر چند که تا کنترل کامل این بیماری راه زیادی در پیش داریم اما اگر وضعیت فعلی را با روزهای ابتدایی شیوع بیماری مقایسه کنیم، خواهیم دید که کار بزرگی انجام شده است.

وی یادآور شد: ارزیابی‌ها این بود که ظرفیت‌های درمانی استان پاسخگوی میزان شیوع بیماری کرونا نخواهد بود اما امروز خوشبختانه با مدیریت ملی و استانی، نه تنها این اتفاق در هیچ‌کدام از شهرهای استان نیفتاد بلکه در حال حاضر در وضعیت مدیریت بیماری و سیر نزولی آمار مبتلایان هستیم.

محمدزاده تأکید کرد: برای ریشه‌کنی کامل این بیماری و بازگشت به شرایط عادی هیچ چیز موثرتر و مهم‌تر از مشارکت مردم و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی نخواهد بود.

وی از تلاش‌های فرمانداران و مسوولان محلی در مدیریت بیماری کرونا در شهرستان‌های استان نیز قدردانی کرد و متذکر شد: خوشبختانه در شهرستان میانه هم با وجود وسعت و قرار گرفتن در محور مواصلاتی، بیماری به خوبی مدیریت شده است.

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری آذربایجان‌شرقی در پایان با قدردانی از خدمات و تلاش‌های رسول یعقوبی در بخشداری ترکمانچای، ابوالفضل حسینجانی را به‌عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی کرد و توضیح داد: بخش ترکمانچای یکی از بخش‌های متفاوت ماست و امیدوارم بخشدار جدید با ارتباط عمیق با اقشار مختلف این بخش در سمت خود به خوبی ایفای نقش کند.

فرماندار ویژه شهرستان میانه هم در این جلسه بر ضرورت تسریع در بازسازی و مقاوم‌سازی روستاهای زلزله‌زده در بخش‌های ترکمانچای و کندوان تاکید کرد و گفت: 75 درصد امور جاری در این دو بخش به اتمام رسیده  است .
 
محمدرضا مشایخی از عملکرد مطلوب شهرستان در مدیریت بیماری کرونا خبر داد و تصریح کرد: تاکنون 629 نفر به‌دلیل علایم حاد تنفسی در این شهرستان بستری شده‌اند که از این تعداد تست کرونای 358 نفر مثبت اعلام شد.

وی افزود: متاسفانه تاکنون 33 نفر بر اثر کرونا در این شهرستان فوت کرده‌اند و در حال حاضر نیز تنها 40 نفر در بیمارستان در شرایط عادی بستری هستند.
 
فرماندار میانه در پایان از خدمات بخشدار سابق ترکمانچای قدردانی و برای بخشدار جدید آرزوی موفقیت کرد.فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار