معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، همبستگی و اتحاد را تنها راه گذر از بحران ها دانست و بر ایجاد روحیه نشاط و تعامل سازنده برای رفع مشکلات تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۲۷۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳ 20 May 2020

 علیار راستگو در آیین تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید ملکان، با قدردانی از تلاش‌های خانی در سمت فرماندار این شهرستان، گفت: ایجاد روحیه نشاط و تعامل سازنده برای رفع مشکلات، تحسین‌برانگیز است و امیدواریم از این پس نیز بیش از گذشته ادامه داشته باشد.

وی تغییرات مدیریتی را لازمه حرکت روبه‌بهبود فرمانداری‌ها و سایر بخش‌های دولتی دانست و اظهار داشت: استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص درون سازمانی، یکی از اولویت‌های اساسی وزارت کشور است که این موضوع در استان آذربایجان شرقی نیز مورد توجه ویژه مدیریت استان قرار گرفته است.

وی آشنایی کامل و تسلط به مسائل امنیتی و اجتماعی را اصلی‌ترین شاخصه مورد نیاز برای فرمانداران دانست و خاطرنشان کرد: در کنار آشنایی به مسائل اقتصادی، عمرانی و سایر موضوعات، تلاش برای حفظ آرامش مردم در موقعیت‌های مختلف نیز از اساسی‌ترین انتظارات وزارت کشور از فرمانداران است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی به تبیین بخش مهمی از برنامه‌ریزی‌های نظام جمهوری اسلامی برای مدیریت و مقابله با بیماری کرونا پرداخت و اظهار داشت: به رغم تحریم‌های ظالمانه غرب و وجود بیماری کرونا، هیچ گونه ناامنی در کشور وجود ندارد و با همراهی هرچه بیشتر مردم با دولت و سایر نهادهای مسئول، شرایط خاص فعلی را با موفقیت، پشت سر خواهیم گذاشت.

وی همبستگی و اتحاد را از جمله ثمرات مثبت کرونا در کشور قلمداد کرد و ادامه داد: وحدت، اصلی ترین نیاز و ضرورت کشور برای گذر از شرایط فعلی است و در سایه گسترش این رویکرد در کشور؛ شاهد استقبال پررنگ مردم از طرح کمک مومنانه و مساوات در امدادرسانی به نیازمندان و فقرا هستیم.

در این آیین، صابر تقویمی، فرماندار پیشین شهرستان چاراویماق به عنوان فرماندار جدید شهرستان ملکان منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار