عضو هیئت نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان با بیان اینکه شستا حیاط خلوت دولتی برای انتصاب برخی افراد شده، از کوچ برخی نمایندگان بازمانده به مجلس یازدهم به این مجموعه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶ 26 May 2020

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در سازمان تامین اجتماعی و شرکت شستا دخالت های بیجا می‌کند، گفت: حتی مدیران و روسای این مجموعه با فشار دولت منصوب می شوند.


وی افزود: در همین راستا تعدادی از نمایندگان مجلس دهم که از ورود به مجلس یازدهم بازماند، در روزهای آینده در شستا و سازمان تامین اجتماعی مشغول بکار می شوند.

منتخب محلات در مجلس یازدهم با بیان اینکه این عده از نمایندگان رابطه خوبی با دولت دارند، اظهار داشت: یکی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان بزودی بعنوان عضو هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی منصوب می شود. همچنین یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی در این سازمان پست مهمی می گیرد.

سلیمی تصریح کرد: به مقامات دولت توصیه می کنیم بجای دخالت در سازمان تامین اجتماعی و شرکت های زیر مجموعه آن، بدهی‌های خود را به این سازمان پرداخت کند تا مشکل کارگران و بازنشستگان حل و فصل شود.فتذس

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار