معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی بر تکمیل فاز اول سامان‌دهی مجموعه فرهنگی مقبره‌الشعرای تبریز تا 15 تیر ماه تأکید کرد و گفت: با تکمیل این فاز، امکان استفاده گردشگران از این مجموعه فراهم می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ 26 May 2020

 به گزارش تابناک تبریز، جواد رحمتی در جلسه هیأت امنای مجموعه فرهنگی مقبره‌الشعرای تبریز، افزود: در فاز اول از طرح سامان‌دهی این مجموعه، امکان دسترسی گردشگران از ضلع شمالی فراهم می‌شود که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید تا 15 تیر این فاز را عملیاتی کند.

وی ادامه داد: در فاز دوم، کار مسقف‌سازی و محوطه‌سازی مجموعه با همکاری شهرداری تبریز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام خواهد شد و فاز سوم نیز تکمیل پروژه سامان‌دهی است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر برآورد منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل پروژه، گفت: با روند کنونی تزریق اعتبارات، اتمام پروژه سال‌ها زمان می‌برد، بنابراین باید به فکر استفاده از مشارکت شهرداری َو بخش خصوصی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز طبق قانون امکان سرمایه‌گذاری در پروژه‌های فرهنگی را دارد و در مراحل بعدی باید مشارکت بیشتری در این طرح داشته باشد.

در این جلسه که با حضور رئیس شورای شهر و شهرداری تبریز و مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار شد، ضمن بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح سامان‌دهی مقبره‌الشعرا، نحوه اجرای مراحل بعدی این طرح مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار