باشگاه ماشین سازی یکی از چهار تیمی که خواهان لغو ادامه لیگ شده است، اعلام کرده که تست کرونای ۶ نفر از اعضای این تیم تبریزی مثبت اعلام شده است.
کد خبر: ۸۵۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸ 27 May 2020

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که امروز تست کرونای تمامی بازیکنان سه باشگاه لیگ برتری از جمله شاهین بوشهر و شهر خودرو مشهد منفی اعلام شده بود، ناگهان اعلام مثبت شدن تست شش عضو تیم ماشین‌سازی که مالکش اصرار به تعطیلی مسابقات دارد، باعث تعجب شد. تیمهای استقلال ، ذوب آهن ، سپاهان و پرسپولیس نیز هیچ موردی از مثبت شدن تست کرونای بازیکنان خود اعلام نکرده اند. 

نکته عجیب اینجاست که تعداد نفرات کرونایی دقیقا یک مورد بیش از پنج موردی است که طبق قانون تمرینات تیم را لغو می کند! روابط عمومی باشگاه ماشین سازی تبریز گفته براساس اعلام دکتر عباس‌زاده پزشک تیم، نتیجه تست PSR شش نفر از اعضای تیم فوتبال ماشین سازی تبریز مثبت اعلام شده است اما گفته نشده که این اعضا دقیقا کدام نفرات هستند. آیا همه این نفرات جزو بازیکنان باشگاه هستند یا اینکه اعضای کادر فنی و سرپرستی و تدارکات را وارد این آمار کرده اند.

دکتر مسعود عباس‌زاده، عنوان کرد: نتایج تست کرونای قطعی اعضای تیم ماشین سازی تبریز از سوی آزمایشگاه معتبر و تائید شده از سوی مراجع ذی‌صلاح، عصر امروز به باشگاه ارسال شد که بر این اساس ۶ نفر از اعضای تیم کرونا مثبت هستند. وی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و همکاری‌های دکتر نادری، تقوی و صادقی، اظهار داشت: تصمیم‌گیری در مورد تمرینات بر عهده باشگاه و کادرفنی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار