نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: برخی دوستان در تبریز بیشتر از ایجاد موزه، به نابودی موزه علاقه گویا دارند.
کد خبر: ۸۶۷۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ 26 June 2020
 

حقیقت و هویت ما عدالت‌‌خواهی است

خطیب نماز جمعه تبریز ادامه داد: حقیقت و هویت ما عدالت‌‌خواهی است و اگر به دنبال عدالت اجتماعی نباشیم در حقیقت وجود خودمان پوچ و بیهوده است و جمهوری اسلامی هم بدون عدالت بی‌معناست. 

وی متذکر شد: بدون تامین عدالت اجتماعی، جامعه ما جامعه اسلامی نخواهد بود. 

آل‌هاشم با تاکید بر اینکه اقامه قسط به تنهایی هدف نهایی پیامبران نبود بلکه فراهم کردن مسیری برای رسیدن به آن بود، تصریح کرد: آنهایی که آمده و در گام اول اقامه قسط کردند و مردم را از شر ظالمان نجات دادند، در زمان ظهور امام زمان (عج) هم اقامه عدالت خواهند بود. 

وی با بیان اینکه یکی از افرادی که در انقلاب اسلامی برای اقامه عدالت قدم برداشت، شهید بهشتی بود، گفت: هفتم تیرماه روز قوه قضائیه به خاطر شهادت شهید بهشتی نامگذاری شده است. 

امام جمعه تبریز یادآور شد: امروز به مناسبت سالگرد قوه قضائیه میز خدمت در مصلای امام خمینی(ره) تشکیل شد و به مشکلات مردم رسیدگی کردند که کار بزرگی است. 

وی به صفات بارز شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: کارگروهی و تشکیلاتی و جمع‌بندی منظم  از صفات ایشان بوده که می‌درخشد. 

خطیب نماز جمعه تبریز با تاکید بر اینکه باید اخلاق و ویژگی شهید بهشتی به صورت نمایشگاه دربیاید که البته شاید در تبریز برخی‌ با ایجاد نمایشگاه و موزه موافق نباشد بلکه با تخریب و نابودی موزه‌ها موافق‌تر باشند. 

به گزارش تابناک تبریز از فارس، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با انتقاد از بی‌مهری به برخی موزه‌ها در تبریز اظهار داشت: عده‌ای متاسفانه در تبریز بیشتر از ایجاد موزه،به نابودی موزه علاقه دارند.

وی در پایان خطبه عبادی_سیاسی این هفته، یاد کارگران تازه در گذشته ماشین‌سازی  را گرامی داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار