با توجه به خواسته هواداران پر شمار تراکتور، این باشگاه در ادامه مسابقات لیگ نوزدهم حضور می‌یابد.
کد خبر: ۸۶۷۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹ 27 June 2020

به گزارش تابناک تبریز،روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، با صدور بیانیه ای اعلام کرد: این باشگاه همچنان به مواضع قبلی در خصوص مساعد نبودن شرایط برای برگزاری بازی‌ها در شرایط کرونایی تاکید دارد؛ اما معتقدیم هواداران صاحبان اصلی این تیم هستند و در همین راستا بنا به گفته مالک محترم باشگاه، هواداران در رابطه با شرکت یا عدم شرکت تیم در مسابقات لیگ برتر تصمیم گیرنده هستند.

طی روزهای گذشته، هواداران پرشور تراکتور از راه‌های مختلف همچون نظرسنجی‌های گسترده در فضای مجازی و کانال‌های ارتباطی با باشگاه، نظرشان را در خصوص پیگیری مسابقات در شرایطی که آمار ابتلا به کرونا روز به روز در حال افزایش است، اعلام کردند. اکثریت هواداران نیز اعتقادشان به فراهم نبودن شرایط برای برگزاری مسابقات بوده و نتایج نظرسنجی در خصوص شرکت یا عدم شرکت تیم در ادامه مسابقات لیگ نوزدهم بسیار نزدیک است و نگرانی‌ بابت رفتار یک طرفه فدراسیون فوتبال در صورت انصراف تراکتور از مسابقات، عُمده دلیل آن دسته از هوادارانی است که موافق حضور تیم در ادامه مسابقات هستند.

قابل ذکر است که با مدنظر قرار دادن نتایج تمامی نظرسنجی‌ها، کفه ترازو کمی به سمت حضور یافتن تیم در مسابقات سنگینی می‌کند که در همین راستا، مالک و اعضای هیات مدیره باشگاه به منظور ارج نهادن به نظرات اکثریت هواداران، با حضور تیم در ادامه مسابقات لیگ نوزدهم موافقت کردند. با این حال، باشگاه تراکتور قویاً تاکید می‌کند که امکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تمامی باشگاه‌ها وجود نداشته و در صورت برگزاری بازی‌ها، خطر جدی سلامت ورزشکاران را تهدید می‌کند.

بدیهی است که عواقب ناشی از برگزاری مسابقات در شرایط کرونا برعهده تصمیم گیرندگان بوده و باشگاه هیچ‌گونه مسئولیتی در این زمینه برعهده نمی‌گیرد.

همچنین تاکید می‌شود که باشگاه تراکتور به عنوان مجموعه کاملاً خصوصی، همچنان مطالبات هواداران محترم فوتبال ایران به ویژه تیم‌های شهرستانی را از مراجع مختلف پیگیری خواهد کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار